wonderful day

Jaha, idag har det vart en bra dag, hihi.. vaknade vid 13:00 och då kom min mamma in i mitt rum och frågade om vi skulle gå på bio, och självklart sa jag, ja. vi gick vid 13:40 ner mot skärholmen för att lämna tillbaka filmerna sen fortsatte vi mot heron city där vi såg Enchanted där Patrick Dempsey spelar och han spelar sjukt bra! Amy Adams som är sjukt söt i den här filmen. Henne känner jag igen från Doubt. och häxan spelar Susan Sarandon som spelar jätte bra och jag älskar scenen där hon stoppar alla bilar i NY. så tufft. Iaf, filmen var skiiiitbra, och matilda jag ska se den med dig också för den var så bra så jag kan se den 834 gånger om inte mer haha. Iaf, sen skulle vi hem och på väg hem hyrde vi två till filmen. Music and Lyrisc som jag tittatde på nyss, den var söt den också. I filmen spelar den sjävklara Hugh Grant, han är så bra. och så spelar Drew Barrymore i filmen, hon är sjukt söt! hur som helst filmen var bra men alla skulle nog inte gilla den. men ja, sen hyrde vi The Holiday som jag har hört är jätte bra. i filmen spelar Cameron Diaz, Kate Winslet(som är med i Titanic, hon spelar Kate), snyggingen Jude Law är med och Jack Black. ska se den imorgon=) Ja, men efter bion hade jag besök här hemma av älskade vännerna och dom som var här var Matilda, Redda, Alex och Mohammed och vi sjöng massa singstar trevligt var det ju självklart. vi åt Gio som mamma gjorde och det va jätte gott, haha fråga mohammed! Hur som helst nu är klockan 02:55 och jag pratar med matilda i telefon och jag känner att det kommer bli ett långt samtal så ja.. här kommer det lite bilder från ikväll som jag tog med mohammeds kamera, ingen går säkert när sara har en kamera i handen visst? mahahha=) se och njut älskade människor. Ciao

massamassamassamassamassamassamassamassamassamassa kärlek till dig matilda<3


Kommentarer
Postat av: tiiii

massamassamassamassamassamassamassamassamassa kärlek tillbaka

2008-01-05 @ 03:08:46
URL: http://mstjernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0