underbart

Har just fixat klart alla bilder som jag printat ut och lagt upp dom på mitt rum, i fina ramar och allt, skit nöjd! Gah, blir så glad när jag ser på dom=)! Ja, var i Rotebro haha det är alltid kul att träffa moster och kusin haha, vi är som en liten familj tillsammans alla vi. Haha, vi prata om massor... om ja, allt. Min kära kusin fyller 18 den 28, så det blir nice, skit nice. Tiden har gått så fort, känns liksom som igår sen vi lekte och allt, men ja.. Känns kul att hon fyller år, nu får hon göra SOM HON VILL, gah.. jag vill också! två år kvar för mig, eller typ tre men ja. Min moster är så rolig att jag dör, haha! Hon snackar så mycket om allt, haha! (Isabel och Daniel vet vad jag menar, kan inte skirva det här) haha! Ja, vi åt lite, tittade på youtube, skit kul! Sen åkte vi hem, eller till skärholmen, vi åkte och åt på pizzahut, skit gott.. aja ska inte skriva mer håller på att chatta med Matilda, hon tvingar mig att läsa något, och med Mohammed chattar jag med så klart haha! Aja Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0