school day

Jaha, nu sitter jag här vid datan och är väldigt trött.. sov INGET inatt så jag har inte sovt något. Så jag var uppe hela natten, lyssna på musik på min ipod och kolla på massa tv.

Sen klockan 06:30 så hörde jag att mamma var uppe så jag gick in på hennes rum och låg där ett tag, sen vaknade min bror och så gick mamma till jobbet. Jag var verkligen pigg... lite för pigg och glad. Fixade mig och sådär.

Sen vid 08:30 gick jag till skolan. När jag kom till skolan kunde man inte komma in eftersom vi har bytt portkod! Iaf, kom in till skolan träffa alla söta människor. Det är så kul i skolan haha, alla är liksom där. Ja, vi började dagen med en samling där Stefan berätta om hur han smällde smällare när han var liten, ja.. han gav oss lite tips hahah! Han är så rolig. Iaf, sen klockan 10:00 hade vi fb, inför NP, SV. Aah! Det låter lätt men ändå när man väl sitter där, i tysnaden och ska läsa allt och skriva guuud! Vårt första NP är den 5/2 och sen har vi den 7/2. Typ skit snart! Efter en timme pratade gick vi till anslagstavlan och se vilka grupper vi var i, och jag var i grupp C, men typ alla. Sen efter det var det bara att börja med sin sista terminsplan... så skööönt! Haha, ja vi slutade 12:00, men såklart att jag stanna i skolan haha! Först gick vi och åt i matsalen, Monica,Richard,Alex,Matilda,Mohammed,Christian och Jag. Vi satt där ett bra tag nog och pratade om Göteborg och Gröna Lund, Haha! sen fortsatte vi tillbaka till skolan för Richard, Alex och Mohammed skulle typ spela, så vi satt där ett tag i Aulan och typ gjorde ingenting. Hur som helst sen gick jag ut och satte mig med Redda,Isa,Abbas och Robin. Sen pratade jag med Suraj ;O- som jag saknar jäätte mycket! Han är ju inte i Sverige så ja, det var kul att prata med honom=).
 
Iaf, sen efter typ 35 min gick jag hem och nu sitter jag här och tittar på vänner. Men det är slut typ nu haha, så nu kommer Fresh Prince in Bel Air, och sen Gilmore och sen OC(a) haha...
Jaja... Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0