"nothing can keep us together"

Jaha, gick och la mig rätt så sent igår satt och prata med Matilda till halv fem! Det var väl intressant samtal vi hade, men fortfarande massor du inte vet(haha!) Ändå, idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid 13:40 av att jag grät, varför jag grät, vet jag inte? Minns inte vad jag drömde, inget! Men ja, mamma och Daniel var inte hemma när jag vaknade vet inte vart de var, men de var inte här iaf. Hur som helst när min bror kom hem, så tittade vi på The Holiday, den var faktist skit bra! Man tittade extra mycket på snyggingen Jude Law, Han är För Snygg alltså! Iaf, Efter att vi sett filmen skulle jag hjälpa mamma att laga mat, och vi åt för ett tag sen vi åt Oxfile med Potatisgratäng och med Sallad. Jag gillar inte oxfile så mycket så, ja.. blev mest Potatisgratäng med massa Sallad=) Ja, ändå.. sen satte Daniel på Ringaren Från Notredam,filmen är så söt och så jävla sorlig.. helt ärlgt får jag lite tårar i ögonen när jag ser filmen. Iaf, duschade typ nyss och har bytt sängkläder, nicenice.

Iaf, imorgon ska jag på bio med Matilda sen ska Daniel komma med någon jag tror Marina men är inte säker.. och vi ska se Bee Movie som jag har velat sett ett tag nu men imorgon ska vi se den! Jerry Seinfeld, Rennée Zellweger, Chris Rock, Oprah Winfrey är med i filmen och gör rösterna.. grymt asså! Är skit trött just nu och vet inte vad jag ska göra nu, tror det blir någon film och tjockisäta framför tven haha, Yes! Snart kommer pappa hem... Wiiiie=) Juste! Shit, vi börjar skolan på Tisdag! Jag orkar inte! Lovet har gått så fort, jag har haft det skit kul under lovet. Åh jag orkar inte! Massa NP, Åh! Det ända som är bra är att man får träffa alla snälla människor i skolan, men annars suger de ju! Sista terminen med mina älsklingar, Usch! Sista gången i Gamleby, Vill inte! Aja, ska prata med lite trevligt folk nu så ja, ha en bra kväll söta människor.  Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0