more like whatever.

Skrev inget igår pga, att jag sov hos min mormor. Men ja, igår vid tio i tre mötte jag Matilda nere i centrum och när jag träffa henne prata jag med Mychelle i telefon eftersom hon redan var i heron city och kände sig lite ensam(haha) så jag prata med henne i telefon. Vi var i centrum typ 20min vi väntade på Redda, medans vi väntade på Redda fick jag sms av min bror där det stog "kom till donken, angelina är här". Jag gick till donken och träffade Angelina där, som jag inte hade träffat sen julavslutningen. Så det var kul att se henne=). Iaf, sen kom Redda till sist och vi gick till heron city.  Hela vägen prata Redda med Mychelle.. Som sagt vi skulle se på Bee Movie, sen var skiiiit söööt., jag gillade den faktist jätte mycket. Hur som helst efter filmen, gick jag och åt på donken(a) och sen fikade vi. Sen skulle Mychelle ta bussen till centrum medans vi gick, Matilda, Redda, Daniel och jag. Haha, det blev massa snöbollskrig och kasta snöbollar på bilar och ja, sånt där, hihi. Ja, när vi var vid centrum började Matilda och Daniel kriga. Haha, självklart hjälpte jag Daniel, och Matilda blev mulad alltid lika kul alltså=) Haha, sen gick vi i centrum, allt var stängt och det var mörkt. Sen fortsatte vi gå mot mormor och väl där, var min kusin där, Maria. Haha, vi åt popcorn och lite sånt. Och sen kom min morbror och hämta Maria. Och kvar blev min bror, mormor och jag. Vi såg på massa filmer som gick på tv och sådär. Jag satt på soffan titta på filmer och smsa med maaaassa folk haha=). Iaf, sen vid 02:00 gick jag och la mig. Shööönt!

Vaknade först vid 07:00 av att jag var törstig. Sen somna jag om och vaknade vid 11:30 ungefär. Åt "frukost" haha, pizza(a).. sen somna jag igen vid 13:00 och vaknade vid 14:00 kanske. Och imorgon, är det skola! Jag kunde inte somna igår för jag satt bara och tänkte på skolan, jag orkar inte plugga mer, sista terminen också med alla underbara! Uuusch! Jag vill inte, Np också. Det ska ändå bli skönt att sluta, liksom ... men så sorligt att lämna en skola som man trivs i och sådär. Men ja, ikväll ska jag nog titta på lite tv och äta lite kanske. Ska nog lägga mig tidigt idag, är skittrött och vill vakna imorgon klockan 07:00- btw, vi börjar 09:00 för dom som inte visste:) Jaja, Ha det nice, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0