mitt första inlägg.

Som ni ser, är det här mitt första blogginlägg och jag har suttit här med Matilda ett bra tag nu för att fixa bloggen.. nybörjare också haha. i förrigår var det då nyår och det firades med mina älskade vänner hemma hos mig. Ja, nu är vi inne på andra natten år 2008. Ska nog berätta om nyår.. Jo, först träffade jag Matilda klockan tre ungefär vid skärholmen, hon skulle köpa en klänning till kvällen och det gjorde hon också. den var jätte fin:) efter det gick vi och handla lite saker till kvällen och med oss hade vi Alex och Mohammed. hur som helst efter det gick vi hem till mig.. Matilda och jag. Sen vid 17:00 kom Monica hit och vid 20:00 började vi fixa oss.. och efter vi hade fixat oss sjöng vi massa singstar och tog kort som blev jätte fina hihi:)
iaf, sen kom mamma hem från jobbet och efter en timme vid 21:30 åt vi middag, gott! killarna kom lite tidigare, 22:00 ungefär. först tittade vi på massa tv och det var väl rätt så nice. och sen var det 23:00 och då firade vi nyår också för det var nyår i rumänien så vi ringde pappa och pratade med honom och sådär, haha. vi tittade på rumänska kanalen också haha! iaf, sen så förberedde vi oss för klockslaget och när klockan slog 00:00, skålade vi och kramades:) och sen var det bara att börja smälla, i love it! jag älskar att smälla, älska, älska, älska! vi gick upp på backen(vårt hängställe) och började smälla massa. det var så fint.. åh, vill ha mer! iaf, sen gick vi in och vi började prata massa och sen sjunga singstar som blev galet kul.. tiden gick och man flummade bara runt en massa.
sen så vid 05:00 kom killarna på att dom ville spela guitar hero så dom gick till alex för att hämta det, han bor ju bara här vid backen. så dom gick hämtade det. när dom kom tillbaka spelade typ alla det förutom Danne och jag. sen så satt jag på vår puffgrej med Redda och vi snackade i 2h om allt mellan himmel och jord, haha! Monica och Richard somnade på soffan och vi kollade massa saker på internet haha.. det slutade med att vi stängde av datan för att ja, Matilda och jag har några test på datan som ingen ska se, hahaha(a) sen så såg vi att klockan var 08:00 och vi la oss och tittade på tv, haha.. vi titta på massa barnpogram och halvsov, sen gick dom till sist vid 10:00 så vi somnade vid den tiden också, förutom Matilda för hon tittade på Grey's. 
1Jan, blev bara lathet haha. hon vaknade vid 15:00 och jag vid 17:00. och vi har dränkte oss i massa Grey's och åt god efterrätt, nu är klockan 03:21 och vi tittar fortfarande på Grey's haha! det är ju grymt bra! eller hur Matilda? haha.. imorgon ska jag träffa Mychelle det blir nog nice =) Ja, skriver mer imorgon.. nu kommer det bilder från nyår, några styckna.     


Kommentarer
Postat av: fie

välkommen // fie

2008-01-02 @ 03:48:47
URL: http://fie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0