med mina sista krafter.

Gud, vad jag är dålig på det här.. Ena dagen är det för att jag inte orkar, andra dagen är det för att jag inte har tid. Jaha, skola, skola, skola.. så ser mitt liv ut.. dränka mig i skolarbete och en ny kurs, snark. Det är rätt så intressant med den är så seg haha. Ja, idag har det var en mindre bra dag... speciellt på slutet av dagen men JA! Det blir lite paus med vissa människor som har sårat än litegrann, men ja. Vad mer? Orkar igentligen inte skriva så mycket mer,.


Snart är det den 24januari , 2 år morfar.

Jag orkar inte med jobbiga människor, det finns VISSA(inga namn)- som leker fett mycket i skolan som man bara vill slå ner så fort man ser dom, och inte bara jag som stör mig på dom här personenerna haha"björnen" HAHA! så jävla bäst, björnen! haha! Men ja, usch på sånna människor som tror dom är kungar usch usch.

Sen finns det då människor som är vädligt snälla men ändå jobbiga. Hur ska man kunna förklara? Personen är helt underbart snäll verkligen, men sen börjar personen skämta om sånt som du inte vill, det klart man skrattar och ler åt det eftersom man inte vill göra den personen sur eller något. Men idag, kunde jag inte skratta längre, orkade inte fejjka allt. Så jag typ bröt ihop och orkade inte mer.. Du vet vem Du är.

Jag älskar dom som är vid min sida, var och när som helst. Jag älskar dom överdrivet mycket. Dom personerna är dom viktigaste för mig. Sånna som ställer upp när du behöver dom, sånna som finns där när du gråter eller är glad. Och utan min släkt och mina vänner skulle jag nog inte kunna klara mig alls. Så det ända man kan säga är tack för allting och allt.

Guud, jag tänker så mycket just nu på för mycket, borde inte tänka så här mycket. Det borde vara olagligt att tänka SÅ HÄR MYCKET. Usch, vad jag har ont i huvudet just nu-ångest. Ja, vad ska jag berätta mer? Igentligen har jag inte så mycket att berätta. Men ja vi får se om imorgon blir en bättre dag- Hoppas jag. Men ja, Ciao- kanske skriver imorgon om jag har tid eller ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0