idag blev isabel myndig

Jaha, dagen började med att jag vaknade först av alarmet klockan 07:00, men jag somna så klart om och vaknade istället 08:00- jag är så seg haha, =) När jag väl kom upp, bädda jag sängen, fixa mig osv.

Gick vidare till skolan där vi hade samling och sen vidare till Ph-Samtal. Där Stefan och jag prata om Nico. Typ... Jag hatar att folk ljuger och gaaaaaah! Jag sa samma sak till Stefan, det som händer bakom dessa dörrar har ni inte något med att göra. Vad ska lärarna göra om jag slår han efter skolan? Angår inte dom. Han är helt störd ärligt. Han får fett mycket luft bakom skärmen sen när man frågar han han blir röd som en fucking tomat och typ leker osklydig, HATA,HATA,HATA. Han tror han har fett många kompisar, när typ alla snackar bakom hans rygg, så jävla synd alltså! Ja, ändå.. Redovisade Matte också, det gick väl bra=P(TACK RICHARD, haha!)- Ja, sen gick vi och käka, Monica, Mattis, Richard, Christian, Alex och Mohammed, vi gick till donken haha, tjockiiiisar.... maha=) Hur som helst, sen gick vi tillbaka till skolan där vi klockan 13:00 hade FB inför SV NP, det var inte svårt alls, tror inte att svenska blir något problem för mig alls=) Haha, hoppas jag iallafall=) Sen efter det gick jag hem,

Väl hemma, sov jag och sen åt jag lite medans jag tittade på Kyle XY, nu är det Grey's fast jag har sett det hundra miljooooooooooner gånger, haha det är så braaa =). Ja, snart ska vi äta middag, typ kyckling tror jag. Ja, sen måste jag plugga, för IMORGON har vi provm, "yeeei", haaaaaatar ekonomi så jävla mmmycket, uuuusch! Kommer säkert få IG, men ja, vi får se... får plugga mycketmycket nu på kvällen/natten, jaja, ska se på tv nu. Ha det nice, Ciao.

GRATTIS TILL ISAAAABEL 18-ÅÅÅÅR !
och grattis till adde 15 år<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna hjälpa till att designa min blogg :) ?

2008-01-28 @ 18:58:05
URL: http://josefiinhansson.blogg.se
Postat av: sars

kan du sluta snacka skit om alla o komentera dom innan du kännner dom

2008-01-29 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0