hur dåligt som helst.

Jag vet jag vet! Har inte skrivit på hundra miljoner år, med det blir så ibland haha. Har vart så upptagen på sista tiden, pluggat en massa och läst också... Mycket plugg- nästan så att jag inte orkar göra något mer, men ja. Ska bättra mig, haha. Sov hos mormor igår så ja, nicenice=)... Massa sms blir det ju alltid, med trevligt folk... Idag ska jag till Rotebro till min kära Kusin, som typ ska ut senare eller nått haha, men ja. Rebiik skulle med igentilgen men det blev inte så eftersom hon är skit förklyd, någon annan gång isåfall. Men ja, orkar igentligen inte skriva så mycket mer, det får nog kanske bli lite mer senare ikväll när jag kommer hem, vilken tid jag kommer vet jag dock inte. Så ja, ha det trevligt och jag skriver kanske lite mer ikväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0