grattis i förskott

Jaha, igår var de skit nice.

Jag vaknade vid 10:40 ungefär, duschade och fixade mig och åt och allt. Sen åkte Mamma, Pappa och jag till Odenplan för att det var öppethus på Cyber, som jag gillade läskigt mycket. Det värka skitskit bra, halvdagar är perfekt för mig eftersom jag pluggar nog mer hemma och det är ju rätt så stort ansvar, men det är jag ju van vid eftersom jag går i kunskapsskolan. Där träffade jag också Richard och hans föräldrar, han gillade också skolan rätt så mycket.. Skulle vara nice om han också valde det, då känner man liksom någon där =). Träffade också Camilla och Maddo, Visste inte att Maddo gick där, det var nice att träffa henne också, det var ju fett länge sen! Men ja.. Lokalerna var fräscha och det ser shysst ut, och skolan i sig värkar bra, för mig.

Sen åkte vi hemåt, hämta Daniel och vi åkte till skärholmen för att köpra gratultaionskort till Isabel och Martin. Sen gick vi vidare till att köpa present till Martin, jag vet dock inte vad vi köpte, har ingen aning.. haha =) Sen åkte vi vidare hem, där vi åt, muuuums, gah det var så gott.. Jaja, sen somnade jag och jag sov ett bra tag, nicenice.

Senare vid 18:00 åkte vi till Mormor, hämta henne sen vidare till Gamlastan. Väl där gick vi upp till lägenheten och där var ju typ alla. Kusiner och massa folk. Det var nicenice, sen kom födelsedagsbarnen och deras kompisar. Så det blev mer folk. Vi åt massa mat, sjöng på 5 språk typ, haha.. sen öppnade dom presenter och sen åt vi tårta, det blev frukt för mig, gillar inte tårta haha =). Ja, man kände ju ingen utav deras kompisar.. men man började snacka med alla, och alla var skit snälla och sådär. Efter allt med släkten skulle dom på efterfest hos Karin som bor vid drottningsgatan...  Så vi gick dit, Isabel, Daniel, Isabels kompisar och två killar. Ja, sen kom vi fram till Karin, det var lite segt i början men det är det väl alltid? Ja, det var rätt så mycket folk och så. Och dom drack och allt, haha... jag satt för det mesta på balkongen eller i köket. I köket spelade dom kort spel haha, typ kaos spel. Ja, sen när alla typ var heeeeeeeel borta haha, så kollade vi på youtube och typ asgrava åt allt. Jag satt bara där och asgarva åt alla. Sen fick jag slå en kille också Mahaha =) 

Sen vid halv tre åkte vi hem, det var NiceNice.... Och Kära Kusin Isabel, Grattis i förskott.. På Måndag=) 
Juste! Isabel fick fina presenter =), en resa till Paris också av sina vänner... och sen fick hon smycken, lite annat som hon kommer behöva haha... och pengar. Men ja,

Idag, ska jag slappa orkar inte göra ett skit hahaha... ska nog sova och sådär, men ja... Ha det nice, Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0