film mys.

Hyrde film idag, Freedom writers såg jag först den var grymt bra! den borde alla se! filmen var lite sådär sorlig och jag fick lite tårar i ögonen ibland men den var verkligen jätte bra! och i filmen spelar Patrick Dempsey som är känd från Grey's Antomy. och Hilary Swank som jag känner till från Beverly Hills 90210! såg just klart på bordertown den var också bra, lite småläskig och hemsk men det var skitbra och den borde nog också alla se haha. I filmen spelar Jennifer Lopez som spelar Lauren Adrian och hon spelar verkligen skit bra och så är Antonio Banderas med som spelar Alfonso Diaz och han spelar också skit bra. Snart ska jag titta på Knocked up, har hört att den är jätte rolig. och i filmen spelar Seth Rogen som jag känner igen från 40 year old virgin och den självklara Katherine Heigl från Grey's Antomy. ska se den snart efter miniserien på femman Talk to me=) så ja..vi får se om jag skriver mer idag men jag tror nog inte det. imorgon ska jag lämna tillbaka filmerna och kanske hyra några till, jag älskar att titta på film hemma, i soffan och bara ha det mysigt=) Aja, ha det nice.. Ciao.
Om ni vill hyra filmerna ser dom ut så här:
image35image36image37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0