en mycket bra dag=)

Jaha, sov 6 timmar efter att ha vart vaken 31 timmar(a). Skola klockan 09:00. och klockan 09:30 hade vi Fb inför Sv NP. Ja, vi satt och diskuterade ett bra tag, det var väl intressant. Man lär sig ju massa saker och man förstår hur andra tänker. Iaf, efter det kpasset så gick jag in i klassrummet där jag satte mig med Richard, Monica, Mohammed och Christian. Vi satt där och pratade och jag satt och smsade med Rebecca också. Hon kom inte till skolan idag, hon hade ledigt så hon kommer imorgon, yeei! Men ja, sen kom Matilda vid 11:00 tror jag, hon hade försovit sig så ja.. sen kom Alex också och satte sig där med oss, Mohammed hade gått vidare till sin SSA lektion. Monica och jag tog Alex mobil och kollade runt lite och gjorde lite annat(haha!)...

Sen gick vi alla hem till mig, bjöd alla på glass, haha... och sen kollade vi på film, Alian vs Predator. Monica och Matilda blev jätte rädda medans några andra satt och skratta och andra bara var tysta. Filmen var iaf, rätt så bra. Vi kanske ska se på tvåan på lördag.. eller någon annan film, vi får se hur det blir. Sen efter filmen satt vi i köket och prata och skratta åt Alex, haha! Sen gick Christian.. medans vi andra fortsatte med singstar.. haha, det är så kul att köra, fast jag vinner dock hela tiden typ.. så dom andra ba-.- vill inte köra med sara... haha. Iaf, sen i slutet spelade vi alla "pass the mic" det var skit kul... Richard sjöng också! Och han var duuuktig! Vi vann typ 8-4, men killarna tog det som om dom vann, haha det var skit kul. Sen gick dom. Och jag städade lite.

Mamma kommer vid 18:00 och vid 19:00 kommer PAPPA hem, yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes!! Jag är sååå glad att han kommer hem, har saknat han såå mycket! Åhhh, pappa kommer(aaaaa)!

Kollar på Oc, men ja, det är typ slut nunu... men ja...
 
Imorgon är det då skola vet inte vad vi ska göra, det får vi se. Blir väl att bara sitta där och softa haha som vanligt.

Har inte ätit något idag heller.. åt inget på morgonen, ingen lunch vi får se om jag äter nu på kvällen, bara om jag orkar göra något haha.. Borde nog börja plugga imorgon så jag kommer igång.. måste ju iallafall få G i alla ämnen så ja.. =) Men jag klarar mig nog, som jag alltid gör. Nu ska jag titta lite på tv, Grey's är snart på 5:an så det ska jag se på fast jag har sett den hundramiljoner gånger.. men det är grymt bra!

Idag fyller Camilo år, grattis på 15-års dagen=)och imorgon fyller Valle år=)


Jaja, nu ska jag sluta skriva Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0