det kan vara bra ibland.

Jaha, idag var det typ skit jobbig dag, orkar inte med skolan.. inte kursen iallafall det är sjukt tråkigt imorgon börjar vi på en ny kurs, kemi.. -.-, ja, vi får se hur det går=/ - på fredag ska vi på vetenskapenshus eller nått tror jag, hur som helst hade semenarium idag .. sa inte så mycket, tråååååååååååk kuuuurs!

Ja, stanna i skolan lite till, eller två timmar till satt med Alex, Mohammed, Suraj och Richard. Alltid lika roligt att vara med dom, haha! Ja, vad gjorde vi? Typ inget, flumma runt bara.. Kom hem nyss och funderar på om jag ska sova för jag är sjukt trött, jag är typ hel död, sitter här och smsar liiiite, =)  Tittar på The war At home, geeeh, sen är det Grey's =D =D!! Jag är så glaaad, hihi.

Jag vill att stegveckorna ska börja, vill jobba med steg, haha.. men sen när det är steg klagar jag, hihi.

Juste, kom på! Freja is back in school, shööntshööönt! Haha, välkommen tillbaka sötis, haha =)

Jag vill att mamma och pappa ska komma sent, så jag kan sova lite, för sen när dom kommer ska jag hjälpa till med maten tror jag.. Aja orkar inte skriva mer(laaaaaaaaaaaaaaaaaaaat), Ciao.

(hör av mig till speicella människor, via sms, ingen mer data för mig idag TROR JAG!)

Kommentarer
Postat av: freja

vart hade jag varit?:s

2009-06-09 @ 14:39:36
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0