dagen du lämna oss.

Jaha, idag var dagen du lämnade oss, Morfar. Kom just hem från kyrkogården, vi var där i mörkret familjen och höll om varandra och tänkte på morfar. 2år sen nu. Vad ska jag skriva har inte direkt några ord kvar. Grät så mycket idag kan jag väl säga, inte något jag skämms för direkt.
 
Men ja, jag kan också säga Grattis till Antonio, ett stort grattis till honom!

Hur som helst, imorgon är det mammas dag kanske ska på tjejkväll senare vi får se hur det blir =), släkten kanske kommer hit och firar mamma imorgon, så vi går se. På Lördag ska vi fira min kusin 18år Yeeei! På söndag tror jag att jag ska vara med Monica och Matilda =) Trävligt.

I skolan, var är det som är nytt? Inget tror jag, eller jo typ, Barbie har blivit fjortis typ hon har börjat umgås med några tjejer som ja, kan inte säga att dom är fjortisar eller jag vet inte. Haha, hon är ändå så jävla wannabe så att det inte är sant.

Det är ju alltid lika kul när man har sina vänner där, dock utan Monica idag. Men Anna var där igen, hon har vart sjuk, men jag tror hon mår lite bättre nu, =)...  Och Monica du veet att jag äälskar dig jätte mycket och finns här för dig, alltid!

Ja, ska logga ut nu, orkar inte vara inne på datan är skitseg dom här dagarna, orkar inte vara inne på datan, orkar inte göra ett skit, bara plugga haha=) Aja, ha det nice. Vet inte när nästa inlägg blir, men Ciao.

Kommentarer
Postat av: anna

vem mår inte bättre när de får se ditt leende sötnos? :)

2008-01-25 @ 23:07:10
URL: http://annakihlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0