bra dag, idag.

Hela dagen började med att pappa väckte mig tio över sex, för vi skulle sjunga till mamma, och vi sjöng och gav henne presenter.. Hon blev jätte glad! =)

Sen gick jag såklart tillbaka i sängen och sov, sen  väckte Daniel mig och ba: Sara klockan är åtta! Jag hoppar upp ur sängen, bäddar den och slänger på mig några kläder och fixar mig snabbt, sen springer man då till skolan.. duktiga Sara kommer inte försent förstår ni! Var så skönt, haha... kom i tid och allt=).  Dagen började med en samlig, en rolig samling.. det är en sån skön stämning i klassen alltså! Ja, sen gick vi vidare till de nya lokalerna där vi satte oss i mörka rummet och gjorde ingenting, hihi=). Iaf, sen gick vi till lunchen där vi satt kvar som vanligt typ jätte länge, vaktmästaren fick skicka ut oss, för vi satt kvar så länge, så vi satte oss i soffan utanför matsalen och tog kort, dom blev jäätte fiiina haha=) Sen gick vi tillbaka till skolan och tog fler kort, mysmys. Haha, vi prata om sommaren, vad vi skulle göra haha=).

Sen gick vi till Alex, alla förutom Mattis. Monica och jag satt med Alex hund medans killarna spelade Guitar Hero. Sen kom bror och Redda också, vi stanna lite till och sen gick vi hem.

Väl hemma,. började jag städa, och laga mat med pappa. Fixa det sista innan alla skulle komma... och sen vid sju kom alla, släkten. Det var kulkul... Jag är så stolt över min kära släkt haha, så mysig stämning, alltid. Vi sjöng en massa och sådär, dom gick typ nyss..

Imorgon ska jag på öppethus på Cyber=), ska nog bli nice, måste dock upp tidigt med det blir nog bra ändå.. Haha, ja...Imorgon ska vi också fira min kusin som jag har sagt många gånger, men det är stort! 18år! Tyffing! jag vill också!

Aja, ska nog lägga mig nu, så godnatt och Ciao.

GRATTIS MAMMA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0