answer with a kiss.

Jaha, idag har jag vart i skolan. Inget speciellt igentligen, eller jo jag hade fb, inför sv np. Gick väl bra det var lite små kul att sitta där och diskutera om en text och sådär. Efter det gick jag med Matilda,  vad gjorde vi? Typ pluggade. Visade mina engelska dikter till Erik också, han gillade dom jätte mycket, wihu=) Han sa att jag skulle göra två diktanalyser, och sen sa han: Sara lägg inte ner så mycket arbete på det, skriv bara kort. Okej, det är klart nu iallafall.. det är verkligen skit kul med engelska tycker jag.. bättre än matte iallafall..
 imorgon borde jag redovisa steg 17, kan väl lite inte sådär jätte mycket men jag kan liiite haha. Ja, sen får vi se hur resten går=)

Ja, idag satt Matilda och jag med Stefan och prata om det sån hände igår, med Ac .. Han var väl lugn Stefan, han TYP vad om ursäkt om att han skrek och sådär, typ. Men han lyssnade på oss iallafall och det var skönt. Men jag hatar Ac, HATAR henne! GAH! "ge hit mobilen", "ta av dig jackan", "ta av dig skorna", "ät inte här upp ät där nere", jävla skolpolis ärligt talat!
Jaja, Ändå.. Sen gick vi på en typ teater av Friends, det var intressant att se, men jag själv ser inte mobbning i skolan.. alla har någon att vara med.

Men ja. Efter det skulle min bror och jag träffa mamma vid posten väl där berättar mamma att pappa ligger på sjukhus! och jag var skit chokad och jag fick reda på att han inte kunde röra sin arm, alls. Så ja, nu ligger han där, stakars pappa! Men han sa att han kommer hem imorgon, eller han sa mer"jag bryr mig inte om dom inte släpper ut mig, kommer skirva på papper för att jag går emot läkarnas villkor"- pappa gillar inte direkt sjukhus.

Har pluggat och allt och snart ska jag läsa vidare gg, är på tredje boken läste ut den andra igår natt. Och nu ska jag läsa den tredje, måste ju läsa ut den idag så jag kan börja på den fjärde haha, börkerna är grymt bra! Hur som helst ska gå nu.. eller typ ska kolla runt lite mer på internet och sådär sen stänger jag nog av datan och börjar läsa. Aja, ha de nice. Ciao.



Jag saknar dig David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0