andra januari tvåtusen åtta.

Jaha, idag träffade jag aldrig Mychelle. men iaf, Matilda sov ju över här igen och vi vaknade vid 14:00 kanske och gissa vad vi gjorde? jo, vi tittade på Grey's. Sen så gick vi upp(mirakel) och så plockade vi undan lite här i mitt rum och sen sjöng vi singstar. haha, det var skit kul=) hur som helst sen gick Matilda och hon har nog inte kommit hem än, hon ska skicka alla bilder från nyår som vi tog med hennes kamera och mina flummbilder på Redda och Matilda haha!

gick nyss och lämnade mormor hemma, det är halt ute och jag vill verkligen inte att hon ska halka och slå ihjäl sig så jag gick med henne ända hem och sen tillbaka. kallt men det är värt det nu är mormor hemma HEL haha.

nu sitter jag här och gör ingenting typ. väntar på att klockan ska bli 18:00 för då börjar Las Vegas=) wiihu! har inte ätit något än så vi får se vad jag hittar för gott och senare blir det efterrätt(alla som var hos mig på nyår, vet vilken efterrätt jag menar) sååå goooott! hihi=) skriver kanske något lite senare just nu orkar jag inte skriva så mycket mer.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0