oh, yes darling.

Jaha, börjar med gårdagen. Igår var vi på vetenskapenshus vad vi gjorde där, typ inte ett skit. Mattis var inte med så jag var med Michelle, Mohammed och Richard. Där gick vi in i byggnad, enligt Michelle var det framtiden, haha. Det var så tråkigt, men MIchelle gjorde allt så jävlamycket roligare, Seriöst. Hon frågade verkligen konstiga saker, och allt haha. Gud när jag skriver det, skrattar jag:$, vi hade sen föreläsning därborta om Astronomi, skit tråkigt så Michelle och jag gick ut och typ la oss på bänkarna. Passade på att ringa min mormor och det blev ett långt samtal. Efter att dom andra hade kommit ut började vi gå mot tbanan och när vi skulle mot tbanan stoppade vi på 7eleven där vi köpte bullar och lite annat.

Sen väntade vi på tbanan, sen gick vi vidare till skolan där vi gjorde ingenting, haha. Vi skulle se på film men det blev inte så eftersom Zoran inte kunde koppla in sladdarna och skit, men ja, Så vi satt och pratade, efter det gick vi och åt på kebbaben, muuums=) Hihi, sen skulle Mattis på öppet hus så hon åkte, kvar blev Michelle, Mohammed, Richard och Jag. Vi satt kvar och åt klart, sen gick vi och fika ... Michelle och Jag. Haha, sen gick vi till Gökboet, pjäs. Den som var igår söööööög.. alltså den var inte så bra.

Haha, sen skulle vi hem... MIchelle åkte hem och med mig kom Mattis, Mohammed, Richard och lillebror. Daniel hade vart på en fest innan, men han mötte oss i skärholmen. Ja, vi skulle hem igentligen men vi började köra ABC, och det var såååååå kul... först körde vi på framgården hos mormor, men grannarna typ kom ut och kollade, så vi sprang därifrån och gick till bakgården, idleken, haha.. det var skit kul, aaaas nice!

Men ja, sen gick jag till mormor, där vi åt som vanligt haha, sen titta jag på lite tv och smsa med lite människor.. somnade ändå skit tidigt, efter en lång och bra dag så ja.

Idag, vaknade jag... duschade fixade lite, sen smsa jag Monica om att vi skulle på öppethus och teater och så blev det.

Träffade Monica vid tjugo över ett eller något, vi gick in på skärholmens gymnasium och kollade runt lite, Matilda sjöng också. Hon är grym på att sjuuuunga! GAH! Duktiga Matttttiiiiiiiiiiiiis<3, Men ja... Monica och jag gick ner för att säg att vi ville ha biljetter till pjäsen Gökboet igen, idag skulle min kära kusin Ioana spela, så ja. Sen så vad gjorde vi? Häääm, vi gjorde typ inget flumma runt på gymnasiet sen gick vi till pjäsen, eftersom vi hade sett den två gånger innan, alltså.. Mattis, Michelle, Richard, Mohammed och Jag, satt vi tjejer iallafall och garav igenom heeeeeeeela pjäsen hahahha! Vi garva åt han som spela Rebecca, guuud vad han spela bra!! När jag skriver det garvar jag.
 
Efter pjäsen åkte Michelle hem och vi andra vidare till Alex. Där killarna spelade Guitar Hero först medans Mattis och jag var inne på datan, sen ehm.... vad gjorde vi? Jo.. Moni spelade ett "läskigt" spelinte läskigt alls, eller äckligt?... Men iaf, sen kom Nina och umgicks med oss, trevligttrevligt. Vi tittade på The School Of Rock, Haha den är så bra... Men ja, såg inte slutet eftersom Mohammed är dum och tar kort på mig, så jag kriga för att han skulle ta bort dom, självklart van jag!!! =), Och sen.... gick vi hem.. Mattis och Nina följde mig, Mohammed också eftersom han bor där vid mig typ.. Men ja, sen skulle alla säga hejdå till Mohammed, men hans fru, Nina, gav han en godnatt puss, NAAAAAAAAAAAAW!  Och ja, Mohammed hahahahha! kommer mobba dig! =)
 
Men ja, sen gick jag hem och nu sitter jag här hungrig som in i helvete! Och  tänker sluta skriva,

Imorgon får vi se vad man hittar på nu tänker jag bara på mat och bilder, från idag=)! Men ja, forsatt trevlig kväll/natt alla människor. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0