lång och jobbig dag.

Vaknade av larmet som ringde klockan 07:00, orkade inte gå upp så jag vaknade igen vid 08:00. Det var värt det, sova en timme till, usch så skönt! Gick skit trögt för mig att komma igång men som alltid kom jag igång. Men ja, tittade på tv och smsade sen vid 08:45 gick jag hemifrån.

Gick seeeeeeegt som  fan, men kom fram.. I TID! ( jag är såååååååå duuuktig! ), haha! Men ja, satte mig ner på samlig, skrev upp veckoplaneringen som varje Måndag och sen vidare till PH-samtal, som tack gode Gud var väldigt korta idag! Men ja, sen gick Mattis, Anna och jag vidare till skolsyster där vi satt en timme(tror jag)och vi pratade om allting, sen tittade hon på mitt ben också. Blev mycker prat om allt möjligt. Men ja, det var nicenice att ha tjejerna med sig=) Men ja, hur som helst efter det gick vi på lunch och sen tillbaka till skolan, väl i skolan satt vi bara och umgicks..så trevligt så! Iaf, sen hade vi SV, NP, Fb... sista för imorgon har vi provet..... PROV IMORGON! Jag är inte orolig, tror jag... jag är lite nervös eftersom det är ett rätt så viktigt prov liksom. Men ja jag känner att det kommer gå bra=) Sen skulle vi till vårdcentalen med mig hade jag Mattis och Moni, där så fanns det ingen läkare alla var typ sjuka, ehm.... Ja, vi gick tillbaka mot skolan där vi umgicks lite mer, efter ett tag gick jag hem.

Hemma, städade jag liiiiite:$- haha, ja... iaf, dränkte mig framför tven och sitter typ kvar här.

Imorgon, nationella prov=/ Semeldagen också, feeeettta sig riktigt mycket alltså.. Men ja, orkar inte skriva mer. Godnatt Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0