just när det inte passar...

Just när det inte passar ska man då bli sjuk, av alla dagar på lovet. Blä är allt jag kan säga och det är allt jag kommer på, för det är verkligen blä. Även om jag vart sjuk har de inte stoppat mig har haft det skit kul underlovet, tror jag. Umgåtts med Mattis, Patrik, Mohammed, Rebiik, Natalia, Redda, Suraj, Adde och min käre bror. De har väl vart kul. Vi har vart hos Patrik tittat på film, båda filmerna som vi såg var "skräck"- som inte ens var läskiga så alla sket i filmen och prata och tjocka sig i chips. Nicenice. Iallafall, igår var det typ en mindre bra dag kan man typ säga. Orkar verkligen(!) inte ta upp det här, för nu är allt typ bra, hoppas jag. Igår kväll/natt prata jag skiit mycket med Patrik typ 4,5 timmar.. =)<3


Iallafall idag kommer min kääääääära kusin Isabel(ler)  vi har inte träffats på huuuuuuuundra år känns det som, så vi har mycket att ta igen och praaaaaaaaaata. Myyyys=) Det är ju mycket som har hänt på en månad liksom mycket för min del iallafall, säkert något nytt i Isabels liv hon fyllde ju 18 så hon har säkert mycket roligt att berätta, som tex att hon har tagit hål i tungan.. rätt så läskigt har aldrig tänk mig Isabel med det men ja, säkert skit nice. Men ja....

Jagvet att jag inte skriver mycket och varje dag och BLABLA.. som jag har sagt tidigare är det tid och ork. Det finns inge. Tyvärr. Ni får nöja er med det jag skriver då och då. Det är sjukt mycket som händer runt om kring mig så jag orkar inte ens ta upp de. Jag har också gjort pappa förkyld och min bror är på väg, haha! Men ja, igentlingen borde jag plugga men jag orkar fan inte, mååååstemååste! Gah, Usch på skolan och att arbeta..

" Snälla Gud kan det inte vara lov ett tag till så man hinner längta efter skolan, fast det inte kommer hända. Jag har ingen ork att jobba ge mig lite friitid. Seriöst"

Nja, det blir långa blogginlägg när man inte skriver på länge och man inte har något att skriva... Så det blir massa skit, lite synd att du som läser det här faktist läser det här det är inget speciellt igentligen. Haha! Aja, ska börja städa lite smått för klockan tre kommer ISSSSSSSSSSSSSSSSSSABEL! Ciao. Hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: tiiii

men jag läser ju...

2008-02-29 @ 22:35:13
Postat av: Patziii

Jag också ...

2008-03-01 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0