innan jag går och lägger mig.

Namn: Sara

Födelsedag: 12 Oktbober

Hemstad: Stockoholm

Ögonfärg: Brun-Gröna

Hårfärg: Typ rött?

Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 38/39

Är dina föräldrar skilda? Nej.

Skor i dag: Mina Fred Perry skor.

Mål för året: Bra betyg och komma in på bra gymnasium
Det första du tänker på när du vaknar: Måste jag upp nu?

Piercings: I örinen

Tatueringar: Nejnej

Namn på barn: Va?

Vad vill du bli när du blir gammal? När jag blir gammal, vill jag nog bli ung.

Drömjobbet: Ingen aning, vill resa iallafall

Favoritmat: Passssta.

Sport: Om jag måstemåste välja, simma.

Glass: Mango Sorbet

Godis: Surt

Låt: J.Holiday- Bed

Helgdag: Midsommar

Årstid: SOMMAR

Senast du...

Skrattade? Idag med Cooly and The Gang.

Grät? Vet inte.

Kollade på film? Ikväll med vännerna.

Drog ett skämt? Idag tror jag.

Sjöng en sång? Idag, hela dan.


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Snö, uuusch!

Lyssnar du på musik nu? Nej, bara tv i bakrunden, reklam på GG(goosip girl)

Vad har du på dig? Jeans, ett linne och en hoodtröja=)

Vad är det på din musmatta? Inget, bärbar data.
 

Har du...

Blivit kallad hora? Ja

Ljugit om din ålder? Nej

Bråkat utan anledning? Så klart.


 

Har du under den senaste månaden... (tar förra månaden ist.)

Druckit alkohol? Nej

Rökt? Nej

Shoppat? Ja

Skejtat? Nej

Bakat? Nej

Motionerat? Lite

Solat? Nej

Pussats med någon? Det ni.

Pratat i telefonen mera än i 60min? Matilda, 2 timmar tror jag.

Vem..

Kan du lita på? Inte många

Vet allt om dig? Min lillebror

Längar du efter? Morfar och Michelle G<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0