fullt upp, ingen tid, måste rusa.

Hur mycket jag än vill skriva, har jag ingen tid. Tid är ett sånt stort problem för mig. Jag har ju bestämt sen nyår att jag ska umgås mer med vänner och plugga mer och jag håller det. Har inte tid eller ork att sätta mig vid datan varje dag och skriva eller chatta. Man blir så trött efter allt plugg och vara social. Helgerna är så bäst med Mattis det är så kul.. jag vill ha lov.. snacka om att vi ska ha kul eller tråkigt kommer vi nog säkert också ha men tillsammans haha. Hon är verkligen bäst Mattis<3<3. Umgås mycket med Mohammed också, världens bästa. Seriöst bror, du betyder mycket för mig.. allt du sagt mig som har fått mig må bra..  <3<3 Men ja, TID. Jag vet inte hur jag ska göra, jag vet inte det börjar bli lite kul med skolan nu.. man får ju saker gjort och jag blir så glad.. men ja, kurserna suger så hårt att det bara inte går! Orkar inte med NO och SO, inte just nu. Nu tänker jag steg(Ma,Sv,Eng) och i dom ämnerna går det ju skit bra. Enligt mig iallafall. Vill ha VG typ i allt, även i Matte.. hur det ska gå vet jag inte. Men jag vill, har valt gymnasium nu också... Vi får se hur det blir med det också. Ska mejla Ingela, världens bästa lärare, eftersom hon jobbar på det gymnaiset jag har valt som första val, skit nice. Hur som helst sms is the shit och det är nog det jag lever på, min nya msn haha.. Långa nätter med sms säger jag bara. Haha, hur som helst mycket plugg i skolan, men får inget gjort där bara sådär lite. Men hemma, här får jag saker gjort typ. Men ja.. orkar inte skriva så mycket mer. Vi får se när jag skriver igen.. tänker inte lova något, verkligen inte, jag får se när jag har tid och ork. Ciao ... Jag Älskar Alla Vänner, ni vet vilka ni är<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0