Cooly and The Gang.

Idag, har det väl vart en väldigt bra dag=).

Vaknade vid 10:25, min kääära bror väckte mig. Åt lite flingor med mjölk och sen börja jag fixa mig.. för family skulle till stan och typ fika lite=), myyyyyyyys. Vi åkte till stan, väl där gick vi en lååång promenad i mysiga(äckliga)snön. Vi gick i gamlastan och sen gick vi in på 7-eleven där vi köpte lite kaffe latte och lite såntdär. Ja, vi gick och gick.. pratade om allt, blev mycket snack om resan till Chile som är i December(-.-), vill åka nu, det är så långt kvar tills dess ju. Sen gick vi tillbaka till bilen där vi åkte tillbaka hem.

När vi kom hem började mam och pap laga mat, gaaah.. kött med ris och massa sallad.. sååå goooott...jag var jätte hungrig och klagade ändå tills maten var klar. Sen åt vi lite efterrätt och lite sånt. Sen tittade jag på tv, var inte direkt något bra men ja.

Sen skulle vi till kyrkan, men jag bråkade lite med mam och pap, så jag slapp gå=) Wiiie... hihi, så då kom Moni,Mattis,Moha,Alex och Richo, här tittade vi på film, Rattatuille... Den är sååå söööööt att man vill krama ihjäl råttan! 4gången jag såg den och nej jag tröttnar inte och ja den är sååå bra!! Till det åt vi massa popcorn, chips med dip och läsk. När filmen var slut, kom Daniel och Mattis med bullarna haha, som dom hade bakat muuuuuuuums, skit goda var dom iallafall =) Sen efter det gick vi in till köket för att äta Gio(efterrätten), och alla åååt och blev blåa efter blåbären haha..såg lite kul ut. Sen gick vi in till allrummet och gissa vad vi gjorde? Juste! Vi sjöng SingStar, det är alltid lika roligt med dessa personer. Ja, vi sjöngochsjöng. Till sist gick Moni, men dom andra stannade kvar. Ja, vi fortsatte att sjunga tills klockan var 21:00?- Då skulle de andra också gå, men dom orkade inte gå upp, så dom satt kvar en kvart till, sen gick alla.

Nu sitter jag här, ont i benet kan typ inte gå så bra, menmen.. Har bandage och grejer :/, Ja... det går en film i bakrunden, en på trean, vet dock inte vad den heter eller vad den handlar om men Ja,

Imorgon är det Måndag, orkar inte med skolan, SERIÖST! Är så jävla skoltrött, men man måste. Imorgon har vi sista förbredelse inför NP! För på Tisdag har vi själva NP provet, rätt så läskigt men skönt att det snart är över=) Vi kanske går till Alex sen och tittar på Lejon Kungen, vi alla kommer sitta och gråta typ! Men ja, nu ska jag sluta skriva, Godnatt. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0