sista natten i min säng

vaknade precis.
igår träffade jag aldrig natalia. men under kvällen kom mitra och mormor. vi åt tacos, åh. åt så mycket att jag fortfarande är mätt, helt sjukt gott! men ja, mormor och jag satte igång och packa. det tog hela 4-5 timmar. vi packade ner nästan allt och jag har en del med mig, 7 par skor! lite mycket kanske, men jag vet ju inte vad som passar till vad så ja. medans mormor fixade satt jag vid datorn lite. satt och chatta med g väldigt väldigt länge, lite små kul. sen pratade jag mycket i telefon med angelina eftersom hon var lite, ja.. full. så hade hon mycket att prata om. satt och prata med mormor och mamma om resan, åh. känns så overkligt allt, att jag ska åka. det känns inte rikigt än, imorgon kommer det nog göra det. eller när jag säger hejdå till mychelle, freja, matilda, angelina och rebecca ikväll. kommer sakna dom så mycket! 
 nu sitter jag här, nyvaken och känner lukten av mammas bakelser till ikväll, mums! ska träffa matilda vid två och så ska vi åka mot grönan och åka lite och så ska vi se nk's julskyltning. det måste jag se. ska snart fixa mit rum lite smått och sen måste jag fixa mig och sådär.

ojuste! det var fel, vi är inte framma i chile när ni har lunch.. vi är framme i chile klockan 17:00 - SVENSK tid. alltså tar resan 24 timmar om man räknar svensk tid. åh, det blir så konstigt med tiden nu. när klockan är 15:00 här, då är den 11:00 i chile. alltså är det 6timmar skillnad. då hinner ni gå till skolan en hel dag och komma hem igen, innan vi är framme haha, lite konstigt men ja. nu ska jag sluta. kanske skriver senare!
ÅKER IMORGON!
 <3

Kommentarer
Postat av: happy

have a nice weekeeennnnnnnnnnnd:) puss

2008-12-07 @ 01:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0