kan inte alla flytta hit, till varma chile?

(uppdatering från imorse)
jag mår bra, så ni vet.
 jag umgås mycket med mina kusiner och släkt. igår var vi hos tia cathy och åt lunch. lekte lite med reene, som är hennes barnbarn, hm.. hennes dotter är 23 så ja. men jag lekte med henne, så söt! sen så åkte vi med tio feña till en pool, solade, badade och åt frukt :D  efter det så åkte vi hem, där vi böt om och sådär. vi gick vidare till plaza de arma där det var konsert.. haha vi kom typ när de slutade, men det var så kul och driva med alla. ja... min morbror är rolig. vi gick och tog en caffe vid 23:00 typ, haha.. blev mycket skratt där. vi skratta tills vi fick tårar i ögonen, hahaha. sen åkte vi hem. väl hemma var min kusins kompisar här, roligt som fan. vi prata och prata och prata. rodrigo älskade min kamera, han har också en system.. men han gillade min mer, fattar inte varför men ja. han ba: jag tar hem det här. jag ba: tror inte det va ;) haha. så kul. gick och la mig vid 05:00.
 vaknade vid halv två, prata med mamma och pappa i telefon och nu sitter jag här. snart kommer tio feña och hämtar oss vi ska bada i tia cathys pool :D wiho! :D sun, here i come ;) haha.
orkar inte skriva mer.
men för er som läser.. ha det bra! :D
frejafrejafreja <3333
PUSS SWEDEN!
<3

Kommentarer
Postat av: freja

sarasarasara<3333 och nej DU kom hem!

2008-12-22 @ 19:18:46
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0