i love it here

jag har inte haft tid eller ork för att skriva. vad har sara gjort?
jo, i fredags var min bror, morbror och jag hos min morfar.. hans begravningsplats. vi köpte blommor, och herregud vad mycket blommor det var, hahaha. vi köpte iaf några. väl framme där min morfars mamma, syster, pappa och han själv är begraven, kunde jag inte hålla mig. jag börja gråta. när jag är i sverige så undviker jag och tänka att han är död, men nu.. nu gick det inte att undvika. där stog jag och titta. alla minnen från begravningen kom tillbaka. de sista orden han sa till mig var fast i mitt huvud "ha det så bra, ring när du kommer hem *puss* jag älskar dig, hälsa mamma och pappa". efter ett tag så gick vi. väl hemma hade vi packat och allt inför helgen. vi skulle till havet. tia caty kom med bilen med tio feña. tia channy kom också. vi kom fram vid elva, där vi alla var jätta hungriga, så vi gick ut och åt på restaurang. jag åt fisk, det var så jävla gott! sen efter det så åkte vi hem, till vårt hus. dani och jag ville doppa fötterna så vi gick ner och gjorde det, gud vad vattent var kallt!
morgonen därpå så vaknade vi, gjorde en liten frukost och så gick vi ner till havet. där vi bada och solade massor :D kan medge att jag fått lite färg, haha. flaggan var röd så man fick inte bada men alla badade endå, den var röd för havet drog dig... men ja. vi gick hem, duchade och sådär sen gick vi till en jätte fin restaurang vid havet, det var så jävla god mat där! sen när vi kom hem, var rolo och alison där, alltså min kusin och hans tjej. jag älskar verkligen att vara här, man känner sig så älskad. vi satt uppe till sent och prata med rolo och alison. det var verkligen jätte kul.
söndag morgon mådde jag inte alls bra. vill inte berätta vad som hände. men vi gick iaf inte till havet. vi åkte till la isla negra. haha. det var skit fint där, vi tog mycket kort :) efter det åkte vi hem. vi kom hem vid 21:40.
jag älskar att vara här, jag är den enda tjejen här, förutom när mina kusiners flickvänner är här. daniel är äntligen inte den enda killen. det är lite kul, här är man så överbeskyddande att de inte är sant, haha. när vi går i stan gå min ena kusin som är 26 på min ena sida och min andra kusin som fyller 27 på torsdag på den andra. haha! så kul. jag pratar så mycket med dem.
snart kommer vivi, min kusin chnos flickvän och ska vara med oss, senare vet jag inte vad vi ska göra.. något iaf ;) aja hoppas ni alla har det bra i sverige. min bror och jag har det bäst här, seriöst.. saknar inte hem :/ saknar folk, men inte hem. ojuste, kan inte lägga in bilder eftersom datan är så seg.. så ni får nöja er med text. kanske kommer någon bild, om jag får dom från alison :D aja! byebye!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0