fem dagar kvar !

idag är det tisdag. har verkligen inte gjort ett skit. jag orkar fan inte. jag orkar inte med något.
jag tror inte någon förstår hur mycket jag behöver åka bort, åka bort härifrån.
från allt och alla. även om jag kommer sakna det, behöver jag det.
om jag är kvar här vet jag inte vad jag gör, jag blir galen eller så drar jag.
imorgon blir det skola, snark. ska nog förbi kunskapsskolan också, men vet inte.
det kanske blir av på torsdag, jag tror det. så jag säger hejdå och sådär.
vi har ändrat planerna lite. vi ska inte sova hos mormor på fredag utan då blir det middag med familjen och sådär.
sen på lördag kommer mychelle, matilda och freja hit. sen kommer nog rebecca och angelina också.
vi ska äta massa gott som mamma ska fixa sen blir det hejdå. sen ska vi sova,
inte för jag kommer kunna somna men ja.. sen på lördag fixar vi det sista inför resan och sen åker vi till arlanda.
jag tror mohammed ska följa med, är inte säker. fan vad jag kommer sakna honom!
saknade honom som fan när jag var i norrland liksom, hur länge var jag där? typ 9 dagar? saknade bror, mam och pap
också. usch, nej.. jag behöver det här. komma bort som sagt. sommar och sol här kommer jag! :D
jag vill flyga, flyga bland molnen. blir en lång resa även. det tar runt 20 timmar och 30 min. har räknat med mellanlandingen också, hoppas inte det blir förseningar och shit. det är en lång resa, men jag klarar det. kommer typ sova hela tiden och dricka en massa vatten och titta på film, hihi :)
just nu sitter jag och messar med natalia som är på sjukhus(!) hon vill ha mat, sötnos. j
ag vet hur det känns, tre dagar utan att äta.. haha.
nej, nu ska jag sluta. tittar på laguna beach, så jävla bra!
senare blir det PLUGG!
<3

freja och jag, bilden är tagen förra måndagen.

Kommentarer
Postat av: y

ska du inte säga hejdå till mig o happy då?:S

2008-12-04 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0