i wanna stay here forever

hej sverige!
ville bara säga att här är det varmt och jag trivs som fan och det gör ont att veta att man ska åka härifrån och lämna det här och inte veta när man kommer tillbaka.. det här känns som mitt hem, det känns som mina kusiner är mina bröder. jag älskar chile, jag älskar min släkt. jag saknar dock mamma och pappa!

iallafall, i torsdags fyllde min kusin år han blev 27, yes.. snart 30 och det gillar han inte att höra.. lite konstigt att han fyllde 27.. det känns inte som det alls. han är som en 15åring ibland.. fast det kanske bara är för att vi är här, hahaha. ja.. iallafall.. han fyllde år. hans tjej och jag fixade till kvällen och fixade tårta, mums! vid 20:00 kom massa släkt, det var lite konstigt att träffa alla.. man har ju hört massor om alla, men det kändes som man har känt alla, hela livet. vi blev kvar till sent och prata. min kusin fick massa presenter. han fick en ipod från tia cathy, han fick ciggarer från tio raul och massa annat. vi stanna uppe till sent och prata, min kusin rolo, min kusin chino, bror och jag. vi prata om allt möjligt. hörde lite roliga historier, fylle historier.. HAHA. mycket skratt.
idag.. idag var det väl en helt okej dag. vaknade sent, vaknade av att señora vicky (hon som städar och lagar mat här) skrek åt hundarna, hahaha.. sötnosarna höll på att äta upp blommorna, hahaha. men ja, här om dagen hitta min kusin, chino en liten katt som inte kan se helt klart, så vi tänkte ha honom tills han blev bättre.. eftersom vi har två stora hundar så la vi en låda utanför grinden, vid ett träd.. vi tog hand om det och allt. sen idag så körde en man på lådan och katten dog, asså jag grät. efter allt vi hade gjort och allt.. mannen bara satt där i bilen och titta, sen åkte han. IDIOTFITTHORA! ja, sånna ord stog jag och skrek i typ en halvtimme.. var så arg och ja, min kusin var ju inte så glad han heller.. han älskar djur, jag lovar om han kunde ha alla hundar och katter hemma skulle han ha det. han är så söt med alla djur. inte en enda hund på gatan skäller på honom, alla kommer och vill bli klappade av honom. så sött!
imorgon ska vi till tia cathy med tio feña och äta, sen ska vi till någon pool och bada.. SOLA :D på nyhetrna idag sa de att solen är farligast nu och att du inte borde sitta och sola nu.. do i care?.. nope! (a)
men ja, jag vill inte åka hem.. VILL INTE!
hoppas ni mår bra! varmt i sverige?
jag saknar folk, freja, mychelle, matilda, anneli och självklart MOE <3
aja, byebye!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig med babe! <333

2008-12-20 @ 10:47:53
URL: http://mmichellesilvergren.blogg.se/
Postat av: Anneli

de e kallt, men inte så kallt som det brukar vara i december :P saknar dig också <3

2008-12-20 @ 14:45:30
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: freja

jag saknar dig förbaskat mycket<3

2008-12-20 @ 23:21:53
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0