är med rebiik

då var det sista dagen i skolan för mig på 6 veckor! fan vad skönt och slippa gå upp så tidigt varje morgon och gå ut i kylan, det är verkligen något jag inte kommer att sakna.
 var i skolan idag under förmiddagen, hade debatt och så hade jag prov. debatten gick väl sådär medans provet gick skit bra! är jävligt nöjd ska jag säger er. sa hejdå till min käre kusin isabel, vi kommer ju höras av men inte ses. sa även hejdå till hanna och några till. lite sorligt att inte se dom på 6veckor. men ja, åkte hem med ipodhurlurarna i. kändes som resan var jätte kort. och har suttit hemma nu ett tag. i ca två timmar. angelina kom förbi en stund, hon hade bråkat med någon i ksab, lite små kul. rätt åt tjejen hon slog, har själv bråkat med henne när jag gick i ksab. så ja, bra gjort angi.. haha.
  senare idag ska jag träffa natalia lite kort och säga hejdå och sådär. sen ska jag hem och städa lite eftersom mormor, mitra och sen family ska äta middag här. det blir tacos, mums! åh, ska packa med mormor också. jag älskar att packa liksom, så det ska bli kul. alla ba "men ni åker ju fan på söndag! varför ska ni packa nu?!" - jo, för vi kommer vara upptagna på lördag och sen på söndag åker vi.. och vi är inte snabba på att packa heller, det tar lång tid med allt jag ska ha med mig. imorgon blir det grönan, sista gången för iår. men ja. ojuste, ni som inte vet vem mitra är, är det mammas bästa vän. hon är en del av den här familjen, även om hon inte är med oss hela tiden är hon det. när vi var små spendera vi mycket tid med henne och vi brukade sova över hos henne när mamma och pappa var bortresta och på lov och sånt. man hade alltid jätte kul hemma hos henne, med henne. så hon är en del av våra liv, mitt liv. slänger in en bild i slutet av inlägget.  imorgon är det min sista kväll, natt innan jag åker. lite sjukt tycker jag. men ja, åh. känns inte som jag ska åka. jag vet när jag kommer reagera. det är när jag säger hejdå, för då vet jag att tårarna börja och inte kunna sluta. jag är inte nervös över att åka till chile och vara där utan själva resan. vi åker på söndag eftermiddag och vi kommer fram på måndag när alla är i skolan, lite innan ni har lunch. sjukt.
nu är rebiik här! HEJDÅ!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0