bästis, <3

åh, underbart igår.
först under dagen så var vi med min kusin rolo hela dagen. hans tjej kom, alison. hon är så snäll och söt. min kusin, min bror och jag gick vidare till julmarknaden där min andra kusin jobbar, chino. vi gick runt och titta, hitta inget som jag gillade. det var skit varmt igår så, vi tre gick och köpte något att dricka, på jumbo.. som är typ som coop. men ja, skiiit lång kö var det, vi köpte nestea och IS! :D vi stog ute och kasta is på varandra, haha. sen gick vi till min kusin, gav han is haha. han stog med sebastian och camilo.. hans två kompisar, väldigt trevliga måste jag säga. sen gick vi alla fyra hem. väl hemma åt vi lite, jag åt iallafall lite eftersom jag ville spara tills på kvällen. vi fixade lite hemma och så fixade jag mig. senare på kvällen kom tio feña och vi började äta. vi hade sill med oss och vi åt som djur, min morbror och jag. åh, senapssill! :D vi grillade, jag vet.. inte så juligt. men wtf, det är sommar här! så vi grillade, min moster gjorde massa olika sallader, en med tomat, avokado, majs och majonäs, asså omg vad gott. sen åt vi musslor.. gash. så jävla gott! efter det gick vi ut. i sverige gör vi också det efter klockan tolv, går vi ut och letar efter tomten. och i sverige är det bara vi som gör det. när vi gick ut, var ALLA ute och leta här. helt sjukt! ALLA små barn sprang runt och ba: TOOOMTEN?! hahah, så gulligt. det kändes skönt på något sätt, vet inte varför.. men ja. vi gick in och det var fullt med julklappar. vi öppnade och sådär. fick massor med saker, vi ska på twilight premiären, IGEN.. WOHO! :D sen fick jag en poster, i love it. kläder.. en bok :D, ehm.. pengar. sen gick vi till grannarna, dansade hela kvällen. klockan två ringde mamma, alltså klockan sex i sverige (hon skulle jobba) och sa, vad fick du av matilda? jag ba SHIT! har inte öppnat den. jag direkt upp, öppnade. det första jag såg var GODIS! asså ni fattar inte hur glad jag blev bara av det. asså shiiiiiiiiit, jag har typ gråtit över SVENSK godis i en vecka. öppnade nästa, det var en svart ram med en bild på oss två, så gulligt!!! sen så fick jag ett brev, tydligen får jag mer presenter när jag kommer hem :D tack bästuuuuuuuuuus! :D:D:D:D <3<3<3<3... vi gick och la oss vid 05:00.
  vaknade klockan två, nu är klockan snart tre här. idag vet jag inte vad vi ska göra.. imorgon dock, ska vi med morbror till en pool.. gissa vilken tid jag måste upp, YES! 07:00! vi ska vara där hela dagen, efter det så ska vi med min kusin rolo till hans kompis rodrigo.. tror jag iallafall. hur som helst, hoppas ni hade det bra!
GOD JUL IGEN!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0