om några minuter är det två dagar kvar!

nu sitter jag sådär uppe sent igen. inte bra!
 idag var jag i skolan lite kort, skulle lämna in mitt svenska arbete och sen satt jag bara med rola och dilan. dilan och jag förberedde oss inför debatten som är imorgon, vi har ämnet  "dödshjälp" och vi är emot det. det kommer vara lite svårt eftersom jag är för det, så ja.. man får väl hitta på lite saker. sen åkte jag mot telefonplan där jag skulle möta min pappa och bror. pappa prata i telefon när jag kom, jobb. tydligen ska han till rumänien i två dagar med jobbet för att fixa några saker- jag vill också! okej, jag är i chile.. vilket är mycket bättre! men ja, vi stog inte och vänta på bord eftersom pappa reserverade platser så vi gick och satte oss direkt och så beställde vi mat. det blev kött med potatis med remoladsås och grönsaker. åh, så gott! vi satt och drack lite caffe sen också. sen skjutsade pappa mig hem. väl hemma somnade jag, självklart. vaknade av en skit konstig dröm om freja och precis då ringde hon och frågade om vi kunde träffas, minns inte rikitgt vad hon sa eftersom jag var nyvaken. hon kom iallafall. efter en stund gick vi mot kunskapsskolan, där jag träffade trevligt folk och så umgick jag resten av kvällen med anneli och robin. mysigt. och så bjöd världens bästa anneli på mat också, mahah :D tack så mycket sötis. sa hejdå till alla, lite god jul och gott nytt år till dem. sa hejdå till anneli också, vilket var lite jobbigt eftersom jag brukar träffa hennes rätt så ofta, speciellt på lov! men vi hörs ju- på internet. sen har jag bara suttit hemma...
imorgon ska jag till skolan, har svenska prov och sen har jag två religion prov och sen har jag debatt, skit mycket. och jag har inte pluggat ett skit. men ja, vi får se hur det går. aja, ska nog lägga mig nu. godnatt!
<3

Kommentarer
Postat av: Anneli

shit va jag kommer sakna dig, har inte insett de än :O men vi hörs på internet <3<3

såklart du ska ha mat :D jag vet att jag är bäst haha ;)

2008-12-05 @ 18:26:05
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0