mycket skratt här på vittra

jag sitter här i skolan och har jobbat en del, kan man tänka sig! jag känner mig duktig nu, men jag måste ju kämpa nu de sista två dagarna. så jag kanske kommer vara lite off, but that's it. jag måste nu, jag mååååste. har suttit här uppe på plan 4 och jobbat och suttit med dilan, moa, selina och räzmuz. haha, vi har skrattat en del, åt bilder, bloggar och massa annat. det är kul i skolan ju! :D ska snart iväg på lunch, är jätte hungrig. efter lunchen ska jag prata med engelska läraren om mitt betyg och sen imorgon måste jag lämna in alla arbeten.
 åh, blir mycket skrivande om skolan nu. men det finns inte så mycket att skriva om just nu.  imorgon är det torsdag och sen på fredag har jag tre prov. jesus! två religion prov och sen svenska prov och redovisa min bok. haha, så mycket och göra på så kort tid. så idag måste jag plugga, en massa. vi får se hur det blir.
på eftermiddagen har jag matte lektion och svenska lektion.. alltså slutar jag 16:00- snark! efter skolan ska jag hem.. home sweet home.
gick och la mig väldigt tidigt igår, vid 22:30. jag satt och messade en del med george, ha! och sen somnade jag, kom nästan inte upp på morgonen, men med min bror slipper man inte. han nästan drog upp mig ur sängen. lillebror<3
JAG ÅKER OM 4 DAGAR!
sol och värme här kommer jag och 'bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0