dålig på det här

jag vet, har inte bloggat så jätte bra. men jag är i CHILE! det är inte varje dag man är här.
jag är lycklig här, i värmen. vi har sett så mycket att det känns som jag har vart här i en vecka. och för att vara ärlig, saknar jag inte hem alls. det är varmt, man träffar nya människor. hundarna lekia och quachira är nog de snällaste, busigaste och gulligaste hundarna ever. jag ska försöka slänga in några bilder sen. vicky är här nu, städerskan och hon som lagar mat. vi är ju ensamma. min moster jobbar, hennes man jobbar, min kusin jobbar, min andra kusin är i skolan. men klockan två kommer vivi, min kusins tjej.. vet inte riktigt vad vi ska göra idag. ojuste, här vi bor är inte direkt i stan utan mer i förorten som hemma. jag prata med min kusin om det och han berätta att om han bodde i stan skulle han ta livet av sig, jag frågade varför, då svarade han, jag skulle vara en sån där snobb och inte uppskatta de små sakerna här i livet.
igår var vi med min kusin chino i st. maria ett litet tag och jag köpte massa piercingar och lite plåster till mina fötter, haha. vi gick runt i stan ca 3 timmar. vi gick förbi catedralen, så jävla fin! vi åt glass, och jag ska säga er, här snålar man inte med att ge glass! nej, nu måste jag ner och äta frukost, klockan är bara 10:04 så onsdagaen har bara börjat! :D
hoppas ni har det bra. jag är LYCKLIG!
<3

Kommentarer
Postat av: attis

DOM HAR GJORT SLUUUT :D:D:D:D:D:D:D:D:D moahahahahahaha :D

2008-12-12 @ 16:49:51
Postat av: Mattis

DOM HAR GJORT SLUUUT :D:D:D:D:D:D:D:D:D moahahahahahaha :D

2008-12-12 @ 16:50:26
Postat av: Mattis

oj hahaha

2008-12-12 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0