castro- vi är många

jag tänker bara berätta om igår.
jo.. vaknade sent och var hel seg. somnade om vid 16:00 och vaknade igen vid 18:30. hade skit ont i magen och allt. spydde typ 2 gånger (haha onödig info) men ja. la mig ner i sängen och vila. tog 3 tabeltter och sen drack jag en te. efter jag druckit mitt te, mådde jag skit bra!
 klockan 20:00 skulle släkten komma, men klockan 19:30 kom, tio raul och han fru tia sylvia. jag hade fortfarande min pyjamas på mig liksom, så jag sprang upp, klädde på mig och fixa mig och sådär. min kusin rolo, daniel och jag vi tog massa kort och roade oss så gott det gick tills resten kom. jag fattar inte, när man säger en tid kommer alla en heeelt annan. vi vänta två timmar, sen kom alla! alltså 22:00.. då kändes det som det inte sluta komma folk. alla ba: åh! SARA OCH DANIEL! - min bror och jag ba, hehe.. who are you? det var lite kul att alla visste vilka vi var men vi visste inte vilka ALLA andra var. släkt från USA var där och jag måste säga att jag har världens sötaste två kusiner! sen träffade jag kusin carlos som är 22 och hans tjej är 20. och hon är gravid. hm, ja... önskar dom lycka till! hur som helst, det var många barn. vi prata, skratta, dansade och spela ps2. vi var hela 40 personer och tydligen var det inte alla och det var bara släkt från min mormors sida!!! sjukt mycket folk.
jag lekte väldigt mycket med alexander, som är 6 år haha.. så söt. många utav mina kusiner hade flick/pojkvän. så det blev liksom ännu mer folk, haha. vi åt massa gott, vi hade hela 10 kg kött, tror ni det finns något kvar? NEJ. haha!
igår var helt klart en utav de bästa kvällarna i hela mitt liv. helt klart.

 aja, hur är allt hemma i sverige?
varmt, kallt? ;)
 aja, ska sluta.

imorgon blir hon 16 år!!!
jag saknar dig massormassor <3

<3

Kommentarer
Postat av: freja

yes, imorgon blir jag sexton:) miss you to<3

2008-12-28 @ 22:01:00
URL: http://dinfreja.blogg.se/
Postat av: freja

yes, imorgon blir jag sexton:) jag saknar dig också<3

2008-12-28 @ 22:01:45
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0