' bitch, it's on -

TRE DAGAR KVAR!
skriver kanske mer imorgon.
åh, än så länge vet jag att jag imorgon ska till skolan,
sen klockan halv tolv ska jag möta pappa och bror
och äta på landet, en restaurang.
sen ska jag förbi kunskapsskolan och umgås med lite folk,
sen ska jag hem och packa med mami!
daniel klipper sig även imorgon hos moster i rotebro.
prata med moster i telefon, hon lät väldigt glad att vi kommer till henne,
hon sa även vi ses på måndag!
och det var konstigt. vi brukar liksom aldrig säga så..
mejlar med min käre morbror också, han är underbar.
världens bästa till och med!
aja, godnatt!
ojuste, jag har gjort värsta bästa planen med någon i ksab,
HAHA!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0