åker om ca 6 timmar. 7dec-16jan!

igår var det trevligt med folk här, grät lite när jag sa hejdå till tjejerna. men det blir bra, vi ses ju snart (1 månad och 2 veckor). vi åt massa gott och prata massor, vi sjöng och vi titta på film. mysigt som bara den. tycker iaf jag. det blev bakning, pepparkakor :D och så blev det mandel krig mellan angelina och freja. efter att alla hade gått så satt jag med mohammed och fixa musik och massa. han skulle sova över, eftersom han ska med oss till arlanda.. vi har min morbrors bil så alla får plats, så det är bra. mormor ska ju också följa med. men ja, nu måste jag fixa det sista. fattas lite saker i handväskan, så det måste fixas. jag är så nervös att jag har ont i magen, så jävla ont. fick medicin av pappa precis så det går nog över snart. sitter på det stora datorn medans mohammed sitter och spelar bakom mig, dani vet jag inte vad han gör.. mina föräldrar springer runt här och fixar dem med.

det här är det sista inlägget innan jag åker, så hoppas alla har en trevlig jul och så ses vi nästa år!
ska försöka blogga så mycket jag kan. men kan inte lova något.
oh, hejdå alla! kommer sakna vissa mer än andra
(ni vet vilka ni är)
CHILE MED BRO' 7DEC-16JAN!   
byyeeeeeeeeeeee!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0