dränka mig i sängen och se på satc!

Sa till pappa att jag ville ha alla sesonger av Sex And The City. Och han sa.. Sara det är inte ens bra! Då tittade både jag och mamma på honom med värsta blicken och han tog det snabbt tillbaka och sa: Okej, jag vet inte.. har inte sett det. Då påstog mamma att han ljög och att han visst hade sagt, pappa nekade snabbt att han inte hade gjort det. Då sa jag, men pappa då kan du ju köpa de och se det med oss! Han gav mig bara en blick där jag förstog att han sa nej, så jag sket i att kämpa med det. Så ja, sen så när jag kom hem igår från stan, efter fyverkerierna ropade pappa på mig och han satt och titta vart han skulle beställa hem alla sesonger. Så han beställde dom till mig och till mamma! Nu vill jag bara få hem dom och bara se på SATC. Åh, det är så bra! Såhär ser skolådan ut med alla sesonger och allt i:

Gud, sen ska jag be min mamma köpa filmen också, jag vet man kan ladda ner.. men det är inte samma sak. Jag vill ha filmen liksom, med all bonusmatrial och allt. Usch så bra. Ska fan se filmen igen, när vet jag inte.. men jag ska! Hur som helst. Sitter här och tittar på när mamma och pappa gör om lite här i allrummet. Lite små kul att se, för pappa är så rolig. Aja, haha sitter och chattar med Mohammed.. han är så rolig så! <3
Chatta med Camilo tidigare idag, usch vad jag saknar honom.
KOM HEM- MIN sms Camilo! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är helt underbart ! <3

2008-08-12 @ 15:26:29
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0