trött!

det är verkligen blandade känslor att börja gymnasiet. det är verkligen det. jag saknar mina närmaste vänner hur mycket som helst och det känns verkligen tomt utan dom, fan alltså. men det är även kul och träffa nya människor. det är mycket skratt i skolan, mellan oss så kallade "blattar"- jo, det finns vissa i min klass som verkligen är hur sköna som helst, som tex, nadia, angelina, safin, jonathan, oat och dilan. helt sköna personer och vi sitter alltid tillsammans liksom, sen finns det andra folk, som jag inte rikitgt har lärt känna men jag känner att det inte kommer gå så bra och att jag inte kommer göra det, jag vill men det "klickar" inte.

gustav är en kille i min klass som verkligen är svenne, haha. så kul, att vi driver med han och hans vänner, haha.. lucas och grim. yes. sen har vi lite personer som redan är jobbiga. en tjej som pratar och pratar och kan verkligen aldrig hålla käften hon pratar så högt och så mycket att jag inte hör vad jag tänker ibland, men ja. sen har vi fisken, som bor i stan och hittar inte, seriöst! hon gick tydligen vilse i när hon skulle hem igår, inte ens jag går vilse i stan! come on! sen fick vi veta att dilan brukar gå till odenplan och ta tunnelbanan därifrån och åka hem till akalla därifrån. alla blev helt, wtf på han.. det är fett långt att gå dit liksom så vi alla var lite chockade men ja, han är helt skön kille som har fett bra musiksmak.. haha, min klass börjar endå bli okej, rolig liksom. det var kul idag när vi satt i trappen och vid fötöljerna som ligger på vår våning och drev om alla, haha! fan alltså, garvar när jag tänker på det. och när safin leker svenne, hahahaha! alltså gud. aja. vi gick senare till slussen, nej vi åkte inte buss.. vi gick. det var skönt att gå lite med roliga människor. hihi, imorgon ska jag och nadia äta lite på donkish tror jag, haha. aja, åkte hem och när jag skulle av i skärholmen såg jag anneli och ella, fan alltså. jag börja gråta, jag vet inte varför. men det kändes så skönt att träffa någon som verkligen känner mig och som förstår hur jag fungerar. jag saknar dom så mycket! mina små snälla flickor stannade med mig och fick höra på mitt skitsnack, sorry. hoppas allt går bra för er, sista året och sådär. fanfanfan, jag saknar mina nära vänner, älskade ksabvänner =) <3

 sitter här helt slut! usch, jag är verkligen seg nu. kommer hem och orkar inte göra ett skit. nej, imorgon har jag matte prov, eller ja diagnos men ja.. det vet vi alla hur det ska gå, dååååligt!  fan, bättre att gå i den dåliga "gruppen" så man inte behöver göra så mycket, vi alla kommer hamna där, nadia, safin, angelina och jag. haha, men det är bra.. då har vi alla lektioner tillsammans.. niiiiiice! =) aja, ska sluta skriva nu, hoppas alla mår bra.. puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

De va jättekul att träffa dig idag, du gjorde min dag helt fantastisk :D Saknar dig ockcås, de är så tomt utan dig <3<3<3

2008-08-20 @ 16:02:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

vilket land kommer Nadia ifrån`?

2008-08-20 @ 17:42:15
Postat av: VELASQ.

nadia är halv marockan och halv finsk =)

2008-08-20 @ 18:35:16
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0