tiden går fort.

yes, nu är det fredag och jag vill bara säga. .fan vad snabbt den här veckan har gått! och jag trivs i min skola, i min klass. alla är hur sköna som helst, även om jag inte har pratat speciellt mycket med alla men ja, dom är shyssta. hur som helst, idag hade vi typ "os" med alla ettor i skolan. jag vet faktist inte hur det gick för oss eftersom jag gick typ tolv därifrån orkade inte vara kvar, sa till matilda (min mentor) att jag skulle till tandläkaren hon ba visst men nästa gång ha intyg jag ba visst asså. men ja, vi hade os.. var med nadia och angelina. sen var vi med rasmus, hanna och dilan och ida som inte går i min klass utan i någon annan klass i ettan. skit sköna människor att hänga med. mychelle kom också, verkligen skit skönt att träffa henne igen, saknat henne sjukt mycket! så vi träffades idag vi var lite med dom jag satt med sen gick vi tillsammans. hon åt min mat, haha.. vi hade fett kul och var fett flumm påvägen till skäris, haha! fan alltså, tomater överallt. aja, haha! vi gick hem till mig där vi fixade oss lite snabbt bara sen gick vi ner till kunskapsskolan där jag skulle träffa yousef, angelina, dick och rebiik. så ja träffade dom och vi umgicks. åkte till masmo liten stund, där nino och miles också va. men ja, skit skönt att vara med dom. sen åkte jag till vårberg där jag skulle vidare till min mormor, så jävla skönt att träffa henne igen. gud, ska fan dit oftare.. så ofta jag kan. typ. men ja, sen gick jag och träffade rebiik, sofia, sofia och några till. vi gick runt i affärer och sen gick vi till donken där vi inte gjorde så mycket. dom åt lite sen skulle jag träffa mychelle, betty och william.. haha william har inte jag träffat på typ tusen år så det var skit kul att träffa honom igen! fan alltså, fett läääääänge sen. iallafall, haha. vi var ute och sådär sen kom mohammed och min bror. vi gick runt i skäris och sen kom ella och rafael(stavning?) hur som helst, sen kom alex, tinka och någon jonte typ. alla dom tre var packade.. tinka är så söt. alex vill jag inte ens börja skriva om för ja, han kanske läser det här och ja, jag vill inte snacka om han och hans drickande, slöseri med tid. jaja, tinka är helt underbart söt och underbar på alla sätt. vi gick upp till parkerna över tbanan och där satt vi resten av kvällen, drev med varandra och hade det kul. haha, behövde verkligen vara med folk jag känner och sådär. 
 alla gick hem och vi gick också. imorgon kanske vi ska till sätrabadet och ha det lite små kul =) hihi, aja. vi får se hur det blir. hoppas alla mår bra! puuuuuuuuuuss!


anneli, jag finns här för dig <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack, du vet inte hur mycke de betyder för mig <3 Jag älskar dig!

2008-08-23 @ 12:02:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0