the voice, day.

mickey jag saknar dig.
 
sitter här och tittar på so you think you can dance. så underbart även om det var många som inte dansa bra, så är det så jävla bra.  idag är det the voice jag ska gå med rebiik, cathy, minna och yasmine. skit nice, tjejerna är så roliga att vara med, det går inte en minut utan att man ler eller skrattar. så ja, ska träffa massor med folk inne i kungsan också. typ christina, ella och co, mychelle och co, vicki, karen, adde och co. så ja, det blir mycket folk man måste träffa men jag ska inte klaga det kommer bli skit nice, ska dock inte ställa mig längst fram för då blir det knas igen och jag vill inte skämma ut mig igen som jag gjorde igår, fan alltså. aja, snackade precis med mickey dom är i uppsala och tävlar dans typ, tror jag att det var. eller så tränar dom, minns inte. men hur som helst, så han sa bara att han inte skulle komma idag så jag inte skulle stå och vänta och sådär, så jävla söt han är! har tvingat min bror att gå ner till centrum för att köpa legings till mig eftersom jag är lat och orkar inte gå, han är så snäll och gör det. ääääääälskade söta lillebror! hihi, orkar fan inte göra ett skit, inte nu. sitter och har ont i magen och i huvudet. måste äta, pappa blir så arg på mig fattar inte varför eller jo det gör jag. för att jag svimmar och inte tar hand om mig och inte äter och för att jag sitter upp sent på nätterna med datorn och med min mobil, men skit i det. eller nej, jag måste lyssna på honom, han vet endå bäst. aja, ska sluta skriva nu.. hoppas alla mår bra!
 jag saknar dig, digdigdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0