te iubesc!

Idag åkte min faster. Fan vad jobbigt det var att säga hejdå. Att krama henne sista gången, på ett helt år eller mer! Alltså det är helt sjukt. Jag som precis hade blivit van vid henne här. Usch, när hon sa.. vi ses ju nästa år! Men det är HELT ÅR, inte sådär en månad eller något, utan ett år. Nu har hon åkt iallafall, hon är framme i Rumänien om 40 min ungefär. Dom kom med värmen och dom åkte tillbaka med den. I Rumänien nu är det ca, 38 grader.. när min faster såg det ville hon stanna längre, haha.


Idag kommer även Mattis käre bror hem, Oskar. Hihi, han är så snäll. Han kommer med någon Rebecca från backe typ. Nu tänker ni säkert vilken backe? Men ja, det är ett ställe som heter så nära Rossön- där jag var i Norrland. Ja, det är skitväder här solen skiner lite kanske men det är molningt som bara den. Så jävla trist, jag vill ha samma väder som hela förra veckan! Ja, ska snart börja städa mitt rum det ser helt FUCKED UP ut, just nu! Mina vänner säger att mitt rum aldrig är stökigt men de är det nuuuuu och jag blir gaaaaaaalen och ska städa snaaart! Sitter och tittar på mtv och precis nu kom en låt jag gillar.. Leona Lewis - Better in time <3<3 Hon är så otroligt vacker! Ja, ska nog börja städa snart och sådär så det blir klart. 
   Jag saknar dig. Jag vet att du läser det här, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0