glädje.

fan vilken underbar dag! har skrattat galet mycket idag också! fyfan vad härligt. dagen började med att jag träffade anneli på morgonen, hääääärligt att starta dagen med att träffa henne! gav henne en bok som hom behövde, självklart fick hon låna den! hade ju sovmorgon idag och det hade kunsap årskurs nio också, underbart! så jag gick ner till centrum med anneli hon skulle köpa matsäck och jag min latte. mums. gick med henne till skolan så hon inte skulle gå ensam och så gick jag tillbaka till tbanan där jag hann med tbanan precis! fan vilken tuuuuur! skulle komma sent annars, haha. men ja, åkte till skolan och tog bussen från slussen(haha) och så gick jag in med snabba steg i klassrummet och satte mig med nadia och angelina. rasmus och hanna satte sig vid oss sen också. najsnajs. eftersom inte pluggade igår så ja, fick jag göra det idag i skolan. vi satt i min grupp, moa, oat och cecilia och diskutera hur vi skulle göra med vårt atbete. vi kom alla överens och vi delade upp lite saker. jag skulle skriva om hur skolmiljön ska vara så det har jag gjort nu, ska skriva lite mer så det blir mer text sen kan jag ta bort lite senare. men ja, orkar inte göra det nu.. gör nog det senare. hur som helst, sen skulle vi äta. så nadia, hanna, rasmus och jag gick och titta vad de var för mat. till sist bestämmde rasmus, nadia och jag att vi skulle ner till donken och äta och det gjorde vi. vi åkte tillbaka till skolan där "mormor" rasmus hade bakat kladdkaka och tog med sig till skolan och bjöd, nadia, hanna, ida och mig på. seriöst, han måste lagt något i dom där för vi var först alla helt trötta sen blev vi alla övertrötta och garva åt allt. matilda fick också, hon blev ju också helt flumm, hahaha! efter rasten gick vi in till klassrummet där jag pluggade och snacka med nadia. nadia tycker inte jag ska åka till chile, haha sötnos! missar tre veckor av skolan, mahaha =).. ska göra allt i kärnämnerna innan jag åker och casen gör jag när jag kommer hem så jag inte har rester. ja, nadia och jag satt och lyssna på musik.. hon har EXAKT samma musiksmak som mig, vi satt och lyssna på skit gamla låtar, typ usher och sånt. vi satt i klassrummet och sjöng. haha, sen kom hanna vår PIMP och sjöng med oss. vi ska anmäla henne till idol hon sjunger BÄSTBÄSTBÄST! seriöst, vi ska göra det typ hela klassen, hela ettan! underbart fint hon sjunger! haha, vi har typ släkt här som jag inte ens visste att vi hade, haha. lite små kul. dom är här från chile och bor hos oss och så har vi planerat att vi ska träffas i chile, har inte så mycket att säga för jag vet inte vad man kan göra där. haha, najsnajs. sitter och chattar med anneli nu <3<3 hon är underbar, hihi. JUSTE!! "mormor" rasmus ska baka varje vecka, nästa blir cheesecake! gash! LOVE! <3
en sista sak innan jag slutar skirva!:
PATRIK ÄR EN EMOFITTA - nu blir några skitglada att jag skriver så, kanske inte patrik. men bajs på han!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är underbar! :D <3

2008-08-28 @ 19:39:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0