saknar ksab- inte.

orkar inte skirva, är helt slut. första dagen i "gymnasielivet" det gick väl sådär, nervöst och typ tyst. ingen prata, jag prata lite sådär hej hit och hej dit. tur att min kusn är där imorgon, fan alltså. hatar det här, början på allt. det är värst, men det måste väll finnas en början. fan alltså, haha. aja, imorgon är det en ny dag och ja, det ska bli bättre.. måste sluta vara så blyg och bry sig vad dom andra ska säga eller tro. aja, ciao. ska nog lägga mig tidigt som fan idag för imorgon måste jag upp sju och åker hemifrån kvart i åtta så jag är i skolan i tid. hur som helst, hoppas alla har det bra! och för alla som börja idag, LYCKA TILL! puss på er alla! skönt att träffa mina ksabbarn idag också, fan alltså. SAKNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0