nu jävlar är det 08

Yes, 08. Idag måååste jag in i stan och se dom dansa så jag måste ta mitt feta arsle och gå upp ur min skit sköna säng och börja fixa , 15:20 dansar dom. Åååh, jag vill se! Hoppas det är fett fina killar som dansar, jag kommer seriöst dö då. Haha! Ska träffa Ilike och Seppan där innne och sen kanske jag träffar Mychelle och Therese.. det gör jag SÄKERT. Sen kommer min bror med Rebiik så jag kommer nog träffa dom med. Åh, nu den här veckan gäller det att hitta mycket nytt  folk och bara ha det skit kul. Ska nog träffa Mickey och Chris sen också, hihi. Dom skulle typ komma förbi en snabbis för att hälsa på mig och sen skulle dom vidare någonstans där dom skulle tävla, dom dansar. Hoppas min dag blir uuunderbar, hihi. Imorgon ska jag äta middag med ja, dom som vet, dom vet.
       Nej, nu måste jag fan upp och bädda min säng och börja fixa miiig!
    Ring om ni ska på 08- 0739905767!
             PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0