njuter som bara den!

blabla, sara är upptagen dessa dagar. hon vaknar vid elva (som inte brukar hände så ofta) gå upp och fixa något snabbt att äta (som inte heller händer så ofta) och sen gå ut fort som fan för hon orkar fan inte vara hemma!
 nej, nu ska jag sluta. haha, nej men dom senaste dagarna har jag bara haft det så kul! 08 och idag var jag på grönan såg även gentleman, giiiiiih.. han är underbar! fin är han också! jo, var med mattis, mohammed och min bror. sen när vi skulle till popexpressen såg jag mina kusiner isabel och maria, vi typ hoppa upp i luften av glädje alla fyra och isabel ba: jag kommer fan gråta! jag ba: jag också! haha, så underbart att se isabel igen. UNDERBART!  hur som helst, åkte popexpressen vet inte hur många gånger, fan vad det är bästbästbäst speciellt när min granne jobbar där och lägger skit bra musik. tjejen som jobbade där idag gillade inte mig och min kusin så varje gång hon satt där uppe la hon på skit musik.. fan ta henne! äsch, vi klarade oss och när grannen satt där uppe snurrade han extra mycket och så fick vi åka extra länge, två låtar. man brukar vanligtvist åka en låt. haha, fyfan helt jävla nice! åkte även jetline miljoner gånger, den är också bästbästbäst, skriker inte ens längre.. eller jo för att göra det roligare. sen åkte jag extrem, kvasten.. typ det enda jag åkte. det bästa. ja. sen gick mina kusiner och min morbror medans mattis, mohammed och min bror stannade och tittade på gentleman. fan vad han är gryyyyyyym! stog där med alla tusentals människor och sjöng med hans låtar och dansade, alla var ju på toppen humör.. kanske för vissa hade rökt lite roliga saker men ja! sen åkte vi till kungsan där vi forstatte till kulturfestivalen där det var bra stämning, som vanligt. sen åkte vi hem, åkte med M&P. vi åkte omväg för vi skulle se något som mamma ville se, visste inte vad det var. så vi åkte förbi en restaurang och där skulle tydligen hela familjen åka och äta någon dag. usch jag blev så glad! hur som helst, imorgon ska jag på 08 och se mona, carlie, silvia och alla dom dansa, ska fan vara där klockan sju, för att stå där och se alla dansa, shaaaake it. hahaha, ja.. sen är det ju dj-show. måste också gå till fridays och besöka mathilda, isabels kompis.. känd som daniel lover (min bror, ja.) så imorgon ska vi träffa henne typ. haha, ja. ska sluta skriva nu, tittat på sex and the city och nej jag har inte ens börjat titta på boxen men jag måste fan göra det någon slapp dag! nanana, orkar inte skriva mer, hoppas ni alla njuter som bara den av det sista av lovet. TÄNK JAG BÖRJAR PÅ MÅNDAG- LÄSKIGT!
        
mickey och chris två helt underbara killar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0