nervös som fan

vissa kanske frågar vafan jag gör uppe nu? jag kan fan inte sova! somnade vid tre igår och vaknade nu, är helt pigg och kan göra vad som helst nu alltså. folk kanske tycker det är lite lyxigt att börja ett men det är så jobbigt att vänta nu, men ja vi går typ bara en halvtimme idag, mahaha. men sen imorgon måste jag vakna tidigt igen, klockan 7! alltså jag kommer vara helt död! sitter här självklart med mobilen i handen och messar, jag är inte den enda som är nervös inte. okej om jag hade börjat ksab igen alltså där visste jag vilka människor jag skulle möta och sådär, men nu? jag vet att min kusin isabel går där, martin, vicki och några till som jag har sett och festat med. men inget mer, fanfanfan.. haha. nej ska sluta skriva om hur jobbigt det är, för det är endå rätt så spännanade, nya människor, nu kan jag verkligen få börja om.. på riktigt. utan att jag känner någon och kanske får vara den "riktiga" sara nu. inte den som var i ksab, utan en annan. när jag skrev det kändes det lättare alltihopa. aldrig mer ksab, lärarna där, eleverna där.. fan vad skönt! tänk, olivia börjar ksab nu, haha.. lycka till nu olivia! fan asså, tycker synd om dig som ska gå i en skola fullt med idioter och fula människor, haha! nej men seriöst lycka till haha! 
 som min kusin sa igår kväll, prata med henne fett mycket eftersom hon går där och hon förklararade lite saker.. iaf hon sa castro har inte bara tagit över cuba, dom tar över le's också! haha, hennes dröm är att jag ska bli som henne.. haha! hon sa det igår, haha. so i think im going to say it: LE'S HERE I COME!
              JAG SAKNAR DIGIDIGDIGDIGDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0