nervös och glad!

yesyesyesyes!
jag skrev i förra inlägget om att rumänien, att de var rumäniens tur i gymnasik nu och hon vann! Sandra Ibazia vann guld! Ett stort jävla grattis till henne, här är hennes nummer som hon vann med, åh så underbart!
(lite sorligt att chile förlora på tennisen idag, men grattis till gonzales!)


 yes, hon är verkligen underbar! hon var verkligen jätte chockad över resultaten som hon fick och att hon vann över alla andra, men som sagt, skit bra! nu har rumänien vunnit 4guld, haha. aja, imorgon börjar skolan, fan asså. ni anar inte hur jävla nervös jag är! visst, jag behöver inte oroa mig men endå liksom, läskigt. men skönt, börja om igen. lite lyx dock, börjar klockan ett, hihi. ska träffa min kusin halv ett i slussen, vilken tur jag har, haha. aja ska sluta skriva nu ska se på reprisen som går nu på tv på gymnastik, vill se rumänien igen, hihi. hoppas alla mår bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0