mychelle och jag asså haha!

Aum, aum, mahaaa?  - vi är fan bäst. varje gång jag tänker på det garvar jag, på våra cp röster och allt. knaaaaaas <3

 idag var vi i hallunda och firade christina lite smått, skit nice att träffa henne igen. vi gick till donken och åt för vi kunde inte vara ute pågrund av alla fucking getingar! seriöst, vad är dom bra för? juste! ingenting! fan, dö! hur som helst, sen ville mychelle få ut, suraj, patrik och redda. inte för att det gick så bra. mychelle kom på sjukaste ideen också, att sjunga för suraj utanför hans hus.. så vi gick till suraj men sen sa han att han var hos patrik så vi gick till patrik och så sa patrik att han var hemma och det var han också, alltså precis som mohammed sa dom har säääkert en tunnel under jorden som leder dom till varandra, haha! aja, vi var ute lite med suraj men han är "sjuk" och kunde tyvärr  inte komma ut.. synd för dig då. minna och rebiik var med också, haha! dom är så roliga och liknar varandra gaalet mycket! mychelle kriga för att patrik skulle komma ut men hon fick inte som hon ville.. lika bra det. hur som helst. mattis har ju typ jo, vi säger hennes kusin här från norrland, rebecca(med dialekt) heter hon. jo, mohammed och co. tror att det är ett annat land så dom frågar henne sjukaste grejerna, som typ dom från gotland. tänk dom har inte tbana där, sjukt asså. sen åkte vi vidare till sätra där vi satt och umgicks och hade det lite småkul. vi ringde richard och vi skulle möta honom typ. vi gick till mychelle först för hon skulle byta om och så träffade jag den galna och glada hunden diva, så söööt! gud, den är verkligen underbar men helt galen och stoppar in huvudet i allt det ba kom under min tröja och allt.. sötnos. sen åkte vi till skärholmen där jag träffade gabbi, omg - marre och så shadan. gick fan bara förbi shadan kände inte ens igen henne! sist jag såg henne var hon typ 9år eller något, helt sjukt hur mycket hon har förändrats.. men det var kul att se henne igen. sen kom richard också, det var väl kul. vi satt där uppe vid parkerna och umgicks. folk ramla lite i buskar och folk ramla över och ja.. vi var flumm men det var kul. det är alltid kul att vara sådär flumm. efter ett tag gick vi hem och väl hemma satt jag och titta på satc, tänk jag får booooxen snart.. glaaaaaad! jaja, imorgon ska jag på 08 - vi får se med vem jag går, men jag hittar någon. måste se när dom dansar hiphop, dancehall på stora scenen.. måååååste! hihi, hoppas alla mår bra och att livet är great! för just nu mår sara skiiiiiit bra! ska typ chatta med lite folk nu och på mobilen nås jag alltid, puss och kraaaaam!


Kommentarer
Postat av: M

MAHA ÄHUM :-D bästa seriöst. iniminimajnimo <3<3<3

2008-08-12 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0