M&P är det bästa jag har.

Inatt. Inatt hade jag verkligen en hemsk dröm. Vill inte ens prata om det, jag bara grät och grät. Jag orkade inte ligga kvar i min säng det var vid 05:00 kanske.. jag gick upp gråtande, öppnade dörren till mamma och pappas rum där låg dom och sov. Jag gick in och kröp in mellan mamma och pappa, mamma vaknade och hon sa inget hon bara höll om mig. Där mindes jag när jag var liten varje gång jag hade en mardröm kröp jag in i mammas och pappas säng där dom höll om mig och sa att jag skulle sova med dom. Mamma sa det nu också, men jag ville inte. Pappa vaknade av att höra att jag grät så han trösta mig också. Där låg jag, aldrig har jag känt mig så trygg. Jag har en mamma och en pappa som älskar mig och jag som älskar dom. Jag kom på hur jävla lycklig lottad jag är. Att jag har allt jag har, all kärlek runt om kring mig. Både av familj och vänner. 
 

Sen vill jag säga en till sak. Folk brukar säga att jag är bortskämd och om jag ska vara ärlig är jag trött på det. Jag får inte allt jag pekar på, verkligen inte. Ni kanske säger så för när jag väl får saker är det inte dom billigaste sakerna. Vi kanske har hus hit och dit men det gör mig inte bortskämd. Jag är så jävla trött på att folk alltid ska säga att jag är det. Jag tjänar inte pengarna mina föräldrar gör det. Jag har tur, kanske. Nej, inte kanske.. jag har tur! Vad ska jag säga när ni säger att jag är bortskämd? Jag garvar ju bara och säger att jag inte är det. När jag köper kläder, köper inte jag dom billigaste eller något. När jag köper skor, köper jag kanske inte billiga skor. Men det är för att min pappa och mamma inte låter oss köpa billiga saker, för det är "dålig kvalite"- okej. Visst, men det gör inte mig bortskämd! Åh! Blir så arg när folk säger det. Det kanske bara är avundsjuka, inte vet jag? Skulle uppskattas mycket om folk sluta med att kalla mig bortskämd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag tjänar inte pengarna mina föräldrar gör det." Det ar ju pa det vi baserar allt pa, halla :P Besides, ta inte at dig, vi kallar inte dig bortskamd for att vi menar illa, lika lite som nar vi kallar Moha harig eller mig dum i huvet.

2008-08-10 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0