lång dag.

gud vilken lång dag!
jo, igår hade vi ju lite släkt här som åkte tidigt idag. kul att träffa dom och vi bestämmde att när vi var i chile skulle träffas lite och umgås och lära känna varandra lite bättre och sådär. skit kul! aja, vaknade sent idag.. med snabba ryck tog jag mig upp och fixade mig, tog tbanan sen bussen och så var jag i skolan 8:35, bättre än vanligt. där satt vi på samling och gjorde ingenting och sen skulle vi ha föreläsning i filosofi A, i tre timmar. läraren hette Emma och är en glad tjej och verkligen skit trevlig. där satt jag brevdid nadia och safin och försökte lyssna så mycket som möjligt. vi fick en halv timme rast där jag gick ner till cafet och köpte mig en toast och en dricka, mums! sen var det bara att gå upp igen. nadia och jag gick tidigare och åt, så gott! vi åt och åt och åt, haha som grisar. sen gick vi upp där vi satte oss vid en dator och fan att det inte funkar att skriva ut saker man behöver till skolan! iallafall där satt nadia och jag så kom alla till oss, typ alla. hanna, ida, dilan, ato, jonathan, gustav, lucas, erik, safin, ellinor och några till. där satt vi och prata och skojade. sen var det tid för mig att gå från skolan. klockan halv ett gick jag ner till slussen och skulle möta mamma. vi skulle iväg till hässelby gård. lång väg, men värt det. pratade med pato och fan vad det var skönt. han känner ju min släkt så han vet mycket, till varför jag mår som jag mår. jag tänker inte berätta för alla vad vi pratade om eftersom det är väldigt personligt. så ja, jag ska nog dit någon gång mer, kändes skönt. 32 stationer bort från skärholmen men värt det. jaja, åkte hem med min käre mor där vi bestämmde oss att vi skulle äta lite i skäris och det gjorde vi, god mat. sen gick vi och köpte glass.. hihi. gott som bara den! jag kände att jag behövde något att läsa så jag bad mamma följa med och titta på lite böker och det gjorde vi och det slutade med att vi köpte fyra böker. nu är det bara att börja läsa. vi kom hem där jag satte mig vid tven och satte på sex and the city men jag somnade. var helt slut. vaknade inte för så länge sen så jag tror att jag kommer vara uppe sent inatt. skönt, jag är nattmänniska.. älskar att vara vaken på natten. känner mig så, fri typ.
   aja, ska sluta skriva nu. lyssnar på chris brown - i wanna be. varje morgon påväg till skolan, hela dagen. kärlek!
sista grej:
GRATTIS MI LINDA ANGELINA! GRATTIS PÅ DIN 19-ÅRS DAAAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0